اردبیل؛

افزایش عملیات راهداری در جاده‌های شهرستان نمین

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین گفت: با فرارسیدن فصل سرما اقدامات راهداری این اداره در محورها و جاده‌های مواصلاتی شهرستان نمین شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام سرش خیاوی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و استفاده از مساعد بودن وضع هوا، اداره راه وشهرسازی نمین اقدام به لکه‌گیری در محورهای مواصلاتی این شهرستان کرده است.

وی با اشاره به اینکه این عملیات راهداری برای ایمن سازی بیشتر و روان سازی تردد وسایل نقلیه به ویژه در در گردنه حیران انجام می‌شود، افزود: در این عملیات مقدار 120 تن آسفالت برای لکه‌گیری محورها به کار گرفته شده است.

سرش خیاوی با اشاره به ایمن‌سازی شانه جاده‌های شهرستان گفت: علاوه بر این در محورهای حیران و راه‌های روستایی و فرعی نیز نسبت به شستشوی بیش از یک هزار و 200 عدد انواع تابلوها اقدام شده و بیش از 150 عدد تابلو بازسازی شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین در ادامه اظهار کرد: تمامی این اقدامات در راستای افزایش امنیت برای تردکنندگان و مسافران از این محورها بوده که امیدواریم این اقدامات زمینه‌ای را فراهم آورد تا بتوانیم شاهد کاهش حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان نمین باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.