پورافشار: تماشاگران امنیت قضاوت را از من گرفتند

سرداور بازی فوتسال گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک گفت: تماشاگران بازی‌ای را که داشت با آرامش پایان می‌یافت به جنجال کشاندند.

پورافشار: تماشاگران امنیت قضاوت را از من گرفتند

پورافشار سرداور بازی فوتسال بین دو تیم گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک در خصوص اتفاقات و حواشی این بازی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: متأسفانه آخر بازی گیتی پسند و منصوری قرچک شاهد اتفاقاتی بودیم که در حد فوتسال ایران نبود. ماجرا از جایی شروع شد که 50ثانیه به پایان بازی نمانده بود که تماشاگران به سمت کمک داور مسابقه کفش، بطری آب پرتاب کردند. بازی داشت با آرامش انجام می‌شد. نتیجه بازی هم 2-2مساوی بود. اما شرایط برای داور محیا نبود وقتی فحاشی می‌کنند و تماشاگر وارد زمین می‌شود داور حتی آرامش و امنیت ندارد که کاره خودش به خوبی انجام دهد.

آخر بازی هم با ورود تماشاگران درون زمین و زدن داور و اتفاقاتی که افتاد شرایط بای ادامه بازی به طور کامل از بین رفته بود.

پورافشار در خصوص اینکه مسئولان گیتی پسند اظهار داشتند که داور می‌توانست 10دقیقه مانده به بازی را ادامه بدهد گفت: اصلاً شرایط برای ادامه بازی فراهم نبود چه 50ثاینه و چه 10دقیقه.

وقتی نیروی انتظامی به ما می‌گویندکه نیرو کم داریم و نمی‌توانیم تماشاگران را کنترل کنیم از طرفی این احتمال وجود داشت دوباره تماشاگران اشیائی پرت کنند به نظر شما می‌توانیم بازی را ادامه بدهیم؟

پورافشار در ادامه گفت: من تمام اتفاقاتی که در بازی فوتسال رخ داد را گزارش دادم چون شرایط بسیار نا بسامان بود.

گزارش را برای کمیته انضباطی فرستادم و مطمئن باشید این کمیته حتماً پیگیری خواهد کرد و امیدوارم برخورد جدی شود که دیگر شاهد این اتفاقات در فوتسال نباشیم و داوران ما که مظلوم ترین افراد در فوتسال و فوتبال هستند در امنیت باشند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.