دکتر هاشمی خواسته 25 سال قبل رهبری را اجرایی کرد

رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: : 25 سال قبل مقام معظم رهبري فرمودند اگر كسي به بيمارستان مراجعه مي كند جز رنج بيماري نبايد دغدغه ديگري داشته باشد.

دکتر هاشمی خواسته 25 سال قبل رهبری را اجرایی کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ دکترحسینعلی شهریاری ضمن اعلام این مطلب گفت:بدون شک دكتر هاشمي وزیربهداشت ودرمان كارهاي بسيار مثبت و بزرگ وملی انجام داده است. اينكه بيماران در بيمارستان هاي دولتي هزينه اي نپردازند تحول عظيمي در نظام سلامت بوده كه امروزه با تلاش وزير بهداشت شاهد ان هستيم.

وی افزود: قبل از اين طرح ما شاهد مشكلات مردم در بيمارستان هاي دولتي بوديم اما بالاخره يك وزير باجسارت وشهامت پيدا شد كه بعد از 25 سال خواسته مقام معظم رهبري را که همانا جلب رضایت حداکثری مردم به خصوص افراد نیازمند وبی بضاعت وکم توان جامعه بود را اجرايي كرد.

اين نماينده مجلس ادامه داد: البته واضح است كه هميشه كارهاي بزرگ خالي از اشكال نيست اما چه خوب است كه اگر مشكلي ديديم به دنبال حل آن باشيم نه اينكه به قصد تخريب به حاشيه سازي بپردازيم.

شهریاری خاطرنشان کرد:گاهي اوقات برخي افراد بنا به دلايلي از جمله مسايل سياسي ، مشكلات شخصي يا جناح بندي ها به مخالفت مي پردازند . در حالي كه اگر نقدي وارد است بايد منصفانه باشد.

به گفته وی رفتارهاي مغرضانه دردي از جامعه دوا نمي كند. نقاط قوت و ضعف بايد در كنار هم ديده شود و با مشورت و راهنمايي به دنبال حل مشكلات باشيم چرا كه حاشيه سازي به ضرر مردم خواهد بود.

رييس كميسيون بهداشت افزود: يكي از نكات مثبت دكتر هاشمي صرفنظر ازجایگاه بسیار علمی وتخصصی ایشان، جايگاه ويژه اي است كه در جامعه دارند . ايشان بسياري از مشكلات حوزه بهداشت را حل كرده اند و عزمشان نیزبسیاردلسوزانه بر اين امر استوار است.

رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس خاطرنشان کرد: اميدواريم بقيه دوستان نيز در جهت همدلي حركت كنند .چراکه مقام معظم رهبري امسال را سال همدلي و هم زباني اعلام كرده اند. اگر ولايت مدار هستيم و هدفمان حل مشكلات مردم و كشور است بايد هم قدم و هم جهت با ايشان حركت كنيم.

وي در پايان به وزير بهداشت توصيه كرد: با حفظ آرامش و بدون پاسخگويي به حاشيه سازان به كار اصلي خود ادامه دهد چرا كه هدف و خواسته آنها ورود به حاشيه است تا ايشان را از مسير اصلي به بيراهه بكشانند. اما وزیرتوانمند بهداشت ودرمان باید بدانند که دراجرای این طرح ملی پشتوانه های قوی مردمی وحاکمیتی دارد.وچشمهای بینا ،خدمات ایشان وهمکارانشان رابه خوبی وبادقت می بینند.

منبع: شفا آنلاین
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
کاش باقی وزرای محترم مثل دکترهاشمی بودندازشون متشکریم اماحرف آقاهنوزکاملا"اجرانشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
کاش باقی وزرای محترم مثل دکترهاشمی بودندازشون متشکریم اماحرف آقاهنوزکاملا"اجرانشده
آخرین اخبار