انتقاد جان کری از ساخت شهرک های صهیونیستی

وزیر خارجه آمریکا ساخت شهرک های یهودی نشین را بوسیله رژیم صهیونیستی محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جان کری، وزیر خارجه آمریکا اقدام رژیم صهیونیستی را در ساخت شهرک های یهودی نشین محکوم کرد و گفت این مسأله سبب ایجاد پرسش هایی درباره نیت طولانی مدت این رژیم خواهد شد.

وی در نشست سالیانه سابان که از سوی مؤسسه بروکینگز در واشینگتن برگزار می شود، به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد و گفت: "این مسأله سبب بوجود آمدن تهدید برای اسرائیل خواهد شد." جان کری همچنین در سخنرانی خود تصریح کرد محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز بیش از هر زمانی دیگر ناامیدانه صحبت می کند.
وی در ادامه افزود: نبود اعتماد میان طرفین بیش از پیش افزایش یافته است. کری همچنین خواهان متوقف کردن خشونت ها قبل از وخامت بیشتر اوضاع شد.

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود در مرکز مطالعات خاورمیانه سابان در واشینگتن اعلام کرد: از دوره گذار سیاسی در تونس و همچنین مرزهای این کشور حمایت می کنیم.

وی افزود: باید گروه تروریستی داعش را درهم شکست؛ چرا که این سازمان به دین، تاریخ، فرهنگ و سنت ملت ها ضربه می زند. ما از کشورهای همسایه سوریه برای جلوگیری از هرج و مرج حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
شما به داعش کمک نکنید درهم شکستنش پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
آقای جان کری خجالت بکش ، تو خودت ارباب داعش هستی ، مگر کارد دسته اش را می برد !!!!!!!
آخرین اخبار