تدوین «هفت ماهگی» به پایان رسید

«هفت ماهگی» جدیدترین اثر بلند سینمایی هاتف علیمردانی است که این روزها مراحل پایانی فنی خود را برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «هفت ماهگی» جدیدترین اثر بلند سینمایی هاتف علیمردانی در مقام کارگردانی است که این روزها تدوین آن به اتمام رسیده و مرحله موسیقی و اصلاح‌رنگ را پشت سر می‌گذارد و اگر با همین روند و طبق برنامه‌ریزی‌های گروه پیش برود، حدود دو هفته آینده آماده نمایش می‌شود و برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

در «هفت ماهگی» که تهیه‌کنندگی آن بر عهده منصور لشگری قوچانی است، بازیگرانی چون فرشته صدر عرفایی، باران کوثری، حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، محمدرضا علیمردانی، رضا بهبودی و نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان «هفت ماهگی» در مورد زن و شوهری جوان است. نبود ارتباط درست و دقیق این زوج موضوع این فیلم می‌شود.

آن طور که شاهد هستیم «هفت ماهگی» پر بازیگر از بازیگرانی صاحب سبک و نام آشنای سینما استفاده می‌کند و در این میان همکاری‌های متعدد باران کوثری و حامد بهداد در جایگاه خود مثال‌زدنی است. از طرفی طبق گفته تهیه‌کننده فیلم یعنی منصور لشگری قوچانی همه بازیگران، بویژه حامد بهداد بازی متفاوت و جدیدی را از خود ارائه داده‌اند. با این تفاسیر باید نشست و دید امسال سال سیمرغ حامد بهداد خواهد بود؟



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار