لرستان؛

حرکت عظیم شیعیان در پیاده روی اربعین حسینی نشان همبستگی و اتحاد مسلمانان دنیاست

رئیس موسسه بین المللی غدیر شناسی گفت: دشمن با به راه اندازی جنگ نرم در صدد کمرنگ کردن اعتقادات دینی و مذهبی جوانان و نوجوانان است و دشمن در پشت بام خانه ها سنگر گرفته و در پی کمرنگ کردن اعتقادات جوانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت الله سعید شاه آبادی با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی اربعین حسینی افزود: دشمنان در عین حالی که از اجتماع بزرگ شیعیان وحشت زده شده اند در همین حال نیز تلاش خود را برای شکست این نوع اجتماعات افزایش خواهند داد.

وی افزود: برای اجتماع عظیم اربعین حسینی هیچ دولتی فراخوان نداد و این شور حسینی و عشق به ائمه اطهار(ع) و رهبری بود که سیل عظیم دوستداران را با پای پیاده به کربلا کشاند

وی گفت: ولایت و رهبری نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران عطا کرده است و این پیروزی ها و موفیتهای پی در پی ملت ایران به برکت وجود رهبری است

وی افزود: ملت ایران بواسطه این پیروزی ها و موفقیتها نباید مغرور شوند و باید با آگاهی و بصیرت تحرکات دشمنان اسلام را که هر روز بیشتر از گذشته می شود رصد کنند.

رئیس موسسه بین المللی غدیر شناسی گفت: بیش از 40 هزار سایت وهابیت مشغول شبهه افکنی در دین اسلام هستند و این در حالی است که تنها حدود دو هزار سایت به عنوان سایتهای شیعه مذهب فعالیت دارند.

آیت اله شاه آبادی افزود: آتش فتنه در همه جا دیده می شود اما به برکت ولایت و رهبری کشور ما در امنیت و آرامش به سر می برد.

وی گفت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام بهره می برد و این در حالی است که اجتماع بزرگ شیعیان در پیاده روی اربعین امسال شکست بزرگی را برای آنان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.