رشت؛

دستگیری دامپزشک قلابی شبکه های اجتماعی موبایلی در رشت

دامپزشک قلابی شبکه های اجتماعی موبایلی توسط پلیس فتای گیلان دستگیر و روانه زندان شد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با درج آگهی فروش پرندگان و سایر حیوانات خانگی و معرفی خود به عنوان دامپزشک در شبکه های اجتماعی موبایلی از آنان کلاهبرداری کرده، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .

ایرج محمدخانی افزود: با تحقیقات از شاکیان پرونده و پی جویی هایی فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند این کلاهبردار شبکه های اجتماعی موبایلی را که مردی 26 ساله اهل و ساکن رشت بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند .

وی خاطرنشان کرد : با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده از متهم وی به صراحت به بزه انتسابی و اینکه با جا زدن خود به عنوان دامپزشک و درج آگهی فروش پرندگان و سایر حیوانات خانگی با قیمت مناسب در شبکه های اجتماعی موبایلی اعتماد کاربران را جلب کرده و با فریب 12 نفر از آنان 270 میلیون ریال کرده اعتراف کرد .

رئیس پلیس فتای گیلان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی و روانه زندان شده است، گفت : پرونده وی برای شناسایی سایر مالباختگان در پلیس فتا مفتوح و در حال رسیدگی است .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.