عبدی:

هیأت مدیره پرسپولیس یک ریال هم نگرفتند/اتهام به هیأت مدیره بی‌انصافی است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره پرسپولیس یک ریال هم نگرفته‌‌اند و صحبت‌های مطرح شده در این خصوص صحت ندارد.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: اگر بحث پرداخت حقوق هیات مدیره مطرح بود هم اکنون باید آن‌ها یک میلیارد‌ و ‌800 میلیون دریافت می‌کردند، به هر حال دریافت 800 میلیون از سوی عضو هیات مدیره یک دروغ محض است.
 
*مطالبات فصل گذشته‌ام را دریافت نکردم

عبدی درباره اینکه گفته می‌شود وی 800 میلیون تومان دریافت کرده است، بیان کرد: من مطالبات فصل گذشته که جزو مربیان پرسپولیس بودم را دریافت نکردم، همچنین بی‌انصافی محض است که اتهاماتی به هیات مدیره پرسپولیس وارد کنند.
 
*مدارک را رو کنند


وی در ادامه عنوان کرد: اگر کسی مدرکی در خصوص اخذ پول دارد به ما ارائه دهد تا رسیدگی کنیم.
 
*جدایی برانکو صحت ندارد

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در مورد احتمال جدایی برانکو در نیم فصل گفت: این موضوع صحت ندارد. باشگاه پرسپولیس مشکلات زیادی دارد اما مدیران قصد دارند با تعامل این مشکلات را برطرف کنند.
 
*قصد برهم زدن جو تیم را دارند

عبدی در مورد وضعیت نامناسب اردوی کیش بیان کرد: موضوعات مطرح شده در مورد اردوی کیش بزرگ‌نمایی است، بعضی از افراد وقتی می‌بینند جو پرسپولیس آرام است و همه چیز سرجایش قرار دارد، حاشیه ایجاد می‌کنند.
 
وی درباره سفرش به لندن بیان کرد: دوره مربیگری‌ام تمام شده است، اما هر سال چند ساعتی باید به لندن بروم تا در یک سمینار شرکت کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: هنیر مربی تیم ملی اسکاتلند یکی از دوستانم است که قرار است در اسکاتلند با هم دیداری داشته باشیم.

عبدی در پایان درباره زمان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به اعضای هیات مدیره اعلام کردم که هر موقع صلاح بدانند با حداقل اعضا جلسه هیات مدیره را برگزار کنند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار