کرمان؛

مراجعه 33 بیمار مشکوک به آنفولانزا به مراجع درمانی بم

فرماندار بم گفت: بم از هفته گذشته شاهد شیوع این بیماری بوده است که 33 نفر در این رابطه به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که 10 نفر بستری هستند و دو نفر نیز فوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رضا اشک به کمبود تخت بیمارستانی در این شهرستان در صورت افزایش تعداد بیماران اشاره کرد و گفت: پیش بینی شده که در صورت افزایش بیماری، مکانی تجهیز شده و به بیماران خدمات رسانی کند.

فرماندار شهرستان انار نیز گفت: در این شهرستان در مجموع شش نفر مورد مشکوک به بیماری آنفولانزا داشته ایم که یک مورد به رفسنجان اعزام شده است.

مجید خادمی افزود: با اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از این بیماری، در سطح شهرستان انار هیچ مورد فوت ناشی از این بیماری گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان بردسیر نیز گفت: بلافاصله پس از اعلام وضعیت زرد از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شورای بهداشت در شهرستان تشکیل شد ه و در ده روز گذشته فوتی نداشته ایم و در قبل از آن یک مورد فوتی داشته ایم.

جواد صادقی افزود: در حال حاضر 20 نفر دراین شهرستان بستری هستند که وضعیت آنها حاد گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: در این شهرستان بسیج آموزشی و ارائه آموزش ها از سوی کارشناسان انجام شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان نیز گفت: نباید نگران شایعات شبکه های اجتماعی درباره بیماری آنفولانزا باشیم زیرا با اطلاع رسانی به موقع و دقیق می توان این شایعات را خنثی کرد.

زهرا موسی پور افزود: دانشگاه علوم پزشکیباید همه ظرفیت خود را به کار گیرد که در استان کرمان واکسن به میزان کافی وجود داشته باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: مراجعه ، بیمار ، بم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.