ساری؛

شناسايی و انهدام باند سارقان منزل در آمل

باند سارقان منزل در آمل با بيش از11فقره سرقت شناسايی و انهدام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان آمل، ماموران پليس آگاهی دريافتند، سارقان با شناسايی منازل خالی از سکنه و تخريب پنجره اقدام به سرقت اموال از منازل و همچنين سرقت موتورسيکلت از داخل پارکينگ ها می کردند گفت: ماموران با شناسايی متهمان و مخفيگاه اعضای اين باند در عملياتی غافلگيرانه سه عضو از اعضای اين باند به نام های "ق- الف"،"حميد- ن" و "کيومرث- ق" را دستگير کردند.

سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم افزود: سرهنگ گنجيان مقدم گفت: متهمان در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس به11فقره سرقت منزل در شهرستان آمل اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل،افزود: کليه محل های سرقت با راهنمايی متهمان شناسايی شد و متهمان پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مرجع قضايی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ گنجيان مقدم از شهروندان خواست رعايت اصول اوليه ايمنی، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج از منزل مطمئن شده و در خصوص نگهداری پول نقد و اقلام با ارزش خود مثل طلا و جواهرات گران قيمت در منزل، كليه نكات ايمنی را رعايت کنند و در اين رابطه توصيه ها و هشدارهای پليس را مدنظر قرار دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.