رویانیان‌: وظیفه داریم به خانواده هوادار فقید پرسپولیس کمک کنیم

مدیر‌عامل سابق پرسپولیس گفت‌: به همراه تاج رییس سازمان لیگ روز یکشنبه به منزل هوادار فقید پرسپولیس می‌روم.

رویانیان‌: وظیفه داریم به خانواده هوادار فقید پرسپولیس کمک کنیم
محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود‌: مرحوم حسینی عاشق پرسپولیس بود و ما وظیفه داریم به خانواده‌اش کمک کنیم‌. بر این اساس به نمایندگی از هواداران پرسپولیس به دیدار خانواده آن مرحوم می‌روم.

رویانیان در ادامه عنوان کرد: تاج پیش قدم شد تا به خانواده آن مرحوم کمک کند. من هم با هدایتی و چند نفر از دوستان صحبت کردم تا به خانه مرحوم حسینی برویم.

**در نوشهر سر‌مزار آن مرحوم می رویم

وی تصریح کرد: مرحوم حسینی همشهری‌ام بود‌. بر این اساس من به همراه دوستانم در نوشهر سر‌مزار مرحوم حسینی می‌رویم‌.

وی در‌مورد وضعیت شکایت شرکت خودرو‌سازی بیان کرد: این شرکت خودرو‌سازی به لطف مدیران پرسپولیس از من شکایت کرده‌ است‌. بر‌این اساس مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نمی‌شود‌.

**جلسه خوبی با شاکی خودرو‌ها داشتم

وی در ادامه عنوان کرد: من چند روز‌پیش با شاکی نشست داشتم و توافقاتی هم حاصل شد که به زودی اعلام می‌کنم. به‌هر‌حال قرارداد‌ها مشخص است و خودروها به نام بازیکنان پلاک شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد‌.

مدیر‌عامل سابق پرسپولیس درباره احتمال تغییر و تحولات در هیئت‌مدیره  پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس نیاز به آرامش دارد، بر این اساس تغییر و تحولات به نفع پرسپولیس نیست‌. ثبات مدیریت باید سر‌لوحه باشگاه‌ها باشد‌.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد‌: پرسپولیس تیم خوبی است و مربی کار‌بلدی دارد‌. اگر آرامش و مدیریت توانمندی در تیم پرسپولیس حکم‌فرما شود آن‌وقت پرسپولیس به موفقیت می‌رسد‌.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار