ویژه برنامه «اشکباره غم» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

همزمان با شب ارتحال پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه «‌اشکباره غم» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان این مطلب عنوان کرد: قرائت زیارت امین الله، سخنرانی، مرثیه سرایی، عزاداری و سینه زنی از برنامه‌های تدارک دیده شده در  شب ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آيت الله سعيدی و حجت الاسلام و المسلمین ماندگاري از سخنرانان و خطباء این مراسم هستند، افزود: در این ویژه برنامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) احمد واعظی، مهدی سروری و ابراهیم قانع به سوگواری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.  

حسینی اظهار کرد: این مراسم 18 آذر ماه از ساعت 18 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ویژه برنامه‌های روز ارتحال پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) افزود: آیت الله سید احمد علم الهدی و حجج اسلام نظري منفرد، دکتر رفیعی و سید جعفر اسلامي فر در روز ارتحال پیامبر(ص) به ایراد سخن می پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه بیان کرد: زیارت ائمه بقيع عليهم‌السلام و مرثیه‌سرایی توسط محمد موحدی نیا اجرا می شود و سپس سید حسین محمدنیا و محمد عطاپور به مداحی و ذکر مصیبت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به قرائت زیارت پیامبر(ص) از راه دور در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در این مراسم که بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود، محسن فنایی، علی ملائکه و امیر عارف به مداحی و مرثیه سرایی می پردازند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار