سومین شکست پیاپی دانشگاه آزاد

نفت برنده بازی و قرعه‌کشی!/ آبادانی‌ها پیشاهنگ سوپرلیگ ماندند

دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد تهران با برتری 81 بر 68 میزبان در آبادان به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد تهران ساعت 16 امروز در سالن 17 شهریور آبادان آغاز شد. 

دو تیم دیدار را با رقابتی شانه به شانه آغاز کردند و کوارتر نخست این دیدار با تساوی دو تیم در عدد 22 به پایان رسید. در 10 دقیقه دوم بازی اما شاگردان حماد سامری ابتکار عمل را از دانشگاهی‌ها گرفتند تا با توجه به بازی خوب محمد جمشیدی این کوارتر را 20 بر 17 به سود خود تمام کنند و در پایان نیمه نخست 42 بر 39 برنده به رختکن بروند. 

دانشگاهی‌ها با آغاز نیمه دوم سعی در مدیریت بازی داشتند اما این بازیکنان نفت بودند که بازهم عرصه را بر شاگردان هاشمی تنگ کردند تا با کار خوب محمد حسن‌زاده و تداوم درخشش جمشیدی کوارتر سوم را هم 17 بر 12 به سود خود تمام کنند. 

تلاش شاگردان هاشمی در کوارتر پایانی هم راه به جایی نبرد تا پالایش نفت آبادان با برتری 17 بر 12 در این کوارتر، در مجموع به پیروزی 81 بر 68 برسد. 

نفت با این پیروزی صدرنشین سوپرلیگ باقی ماند. ضمن اینکه در پایان این دیدار و از آنجا که دو تیم در دو رویارویی خود یک برد و یک باخت داشتند، برای تعیین میزبان دیدار سوم کار به قرعه‌کشی ختم شد و قرعه به نام نفت اصابت کرد تا دیدار سوم این دو تیم هم در آبادان برگزار شود. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار