یاسوج ؛

26 واحد صنعتی در گچساران مجوز زیست محیطی گرفتند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: از مجموع 40 واحد صنعتی در خواست کننده مجوز زیست محیطی درگچساران، 26 واحد صنعتی مجوز لازم را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج عبدالله دیانتی نسب افزود: این واحدها شامل خدماتی، صنعتی و کشاورزی است.

وی بیان کرد: هم اکنون 10 واحد صنعتی در این شهرستان مجوز پروانه بهره برداری زیست محیطی دارند.

دیانتی نسب ابراز کرد: بر اساس شرایط زیست محیطی پروانه های بهره برداری به مدت یکسال دارای اعتبار است.

وی افزود: این واحدها باید نصب فیلتراسیون، انجام خود اظهاری، مدیریت پسماند و ایجاد فضای سبز را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: 17 واحد کارخانه تولید شن و ماسه امسال در گچساران بازدید و پایش شده است.

دیانتی نسب گفت: این پایش ها به منظور بررسی میزان آلودگی های زیست محیطی و پیگیری اخطاریه های صادره به واحدهای آلاینده صورت گرفت.

وی ابراز داشت: بازدید از تمام واحدهای تولیدی،صنعتی وخدماتی وپایش آنها توسط کارشناسان این اداره در طول سال انجام خواهد شد و تمام این واحدها ملزم به رعایت ضوابط واستانداردهای زیست محیطی در طول زمان مشخص شده خواهند بود.

وی اظهار کرد: واحدهایی که ضوابط واستانداردهای زیست محیطی را رعایت نکنند به مراجع قضایی جهت مجازات معرفی ونسبت به تعطیلی وپلمپ واحدهای آلاینده زیست محیطی آن ها اقدام خواهد شد.

دیانتی نسب گفت: این اداره برخورد با متخلفان زیست محیطی را در سال 94 نیز بطور جدی در دستور کار خود دارد.

وی گفت: با این مجوزها هم واحدهای صنعتی برای توسعه اقتصادی گچساران مستقر خواهند شد و هم سعی شده شرایط زیست محیطی رعایت شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: واحد ، صنعتی ، مجوز ، زیست محیط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.