کیهان:

گودرزی در کدام مکتب درس خوانده؟/با شنیدن برکناری رستگار به قلبم فشار آمد

عضو کمیته فنی فدراسیون جودو گفت: وزیر ورزش در کدام کلاس و مکتب درس خوانده؟ حداقل ما را صدا می کرد و از پیشکسوتان جودو مشورت می گرفت.

گودرزی در کدام مکتب درس خوانده؟/با شنیدن برکناری رستگار به قلبم فشار آمدمحمد کیهان عضو کمیته فنی فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برکناری رستگار در این زمان معنی نداشت و به نظر من کل ورزش هم از جای دیگری خط می گیرد، البته رستگار هم موجه نبود و نمی‌تواستیم بگوییم که شق‌القمر می کند ولی به وی و به برنامه‌هایش امیدوار بودیم.
 
*برکناری رستگار کار ما را سخت تر می کند
 
پیشکسوت جودو اذعان داشت: این برکناری تاثیری روی جودو ندارد و گره را کورتر خواهد کرد، رستگار از پایه برنامه ریزی می کرد و داشتیم برای آینده جودو برنامه ریزی خوبی می کردیم ولی الان هیچ کاری نمی‌توان کرد.
 
کیهان اظهار داشت: من خدابخش را نمی‌شناسم و اصلا اسم او را هم تاکنون نشنیده بودم، به طور حتم وی من را نمی‌شناسد و چون اهالی جودو شناختی از وی ندارند اتفاقات خوبی نخواهد افتاد و فکر می کنم که کسی دست و دلش به کار نخواهد رفت.
 
پیشکسوت جودو اظهار داشت: گودرزی کجا و در کدام مکتب درس خوانده؟ حداقل ما را صدا می کرد و با پیشکسوتان این رشته مشورت می کردو بعد تصمیم می گرفت، با این اتفاق برای آینده جودو پیش بینی خوبی نمی‌کنم و فکر می کنم که جودو دوباره به منجلاب فرو خواهد رفت.
 
کیهان در پایان خاطر نشان کرد: اگر خدابخش می‌دانست که در جودو چه می‌گذرد قبول نمی‌کرد پایش را در فدراسیون بگذارد، من با شنیدن این خبر ناراحت شدم و قلبم به فشار آمد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار