نشریه قطری مدعی شد؛

رفتار غیر حرفه ای سرمربی ترکیه ای گریبان آندو را گرفت!

نشریات قطری از کینه و خصومت سرمربی ترکیه ای، ام صلال با آندو خبر دادند.

رفتار غیر حرفه ای سرمربی ترکیه ای گریبان آندو را گرفت!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه آندو تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران در لیگ قطر و باشگاه ام صلال عملکرد نسبتا خوبی داشته، باز هم نتوانسته کینه ناشی از سوء رفتار سرمربی خود را از بین ببرد و وی او را در لیست بازیکنان مازاد قرار داده است.

اما ماجرا از آنجا شروع شد که تیم‌ ام‌صلال در آخرین دیدار خود مقابل العربی که دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان در ترکیب خود دارد، قرار گرفت.

در این دیدار بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید، آندو نیز به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را همراهی کند. پس از اتمام این بازی اتفاق عجیبی در داخل زمین رخ داد. 

تامر جمال همبازی تیموریان به شدت به طرف بولنت اویگون سرمربی ترک ام‌صلال حمله‌ور شد تا جایی که کار به وساطت کادرفنی و بازیکنان کشیده شد.

علت این درگیری هم آن بود که جمال در ۲۰ دقیقه آخر بازی به میدان آمد و در جریان بازی هم موقعیت‌های زیادی را از دست داد که خشم سرمربی‌اش را بر انگیخت.

اما نکته جالب آن بود که پس از پایان دیدار اویگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت که اتفاق خاصی رخ نداده  و جمال بازیکن تیم اوست و اتفاقاتی از این دست در فوتبال کاملا عادی است.

وی در ادامه با این صحبت ها ماجرا را فیصله داد و به بحث فنی رسید.

اویگون مدعی شد که از عملکرد دو بازیکنی که یکی به جای آندو و دیگری به جای جرمی آمده بود رضایت دارد و از قصد خود برای قرار دادن  آندرانیک تیموریان و جرمی در لیست مازاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

این سخنان سرمربی ترکیه‌ای ا‌م‌صلال بازتاب گسترده ای داشت که در نهایت کار را به جایی رساند که  امروز یکی از روزنامه‌های قطری به صورت مفصل به شرح آن پرداخت. 

بر اساس گزارش منتشر شده در روزنامه العرب، اویگون بولنت سرمربی ام‌صلال، فصل پیش هدایت این تیم را در بدترین شرایط برعهده گرفت و توانست رتبه ششم را در جدول برای این تیم به ارمغان آورد، هرچند در این میان عملکرد خوب او را نمی توان علت این توافق بر شمرد، زیرا در آغاز فصل پیش، سران باشگاه ام‌صلال بازیکنان جدید خوبی را خریداری کردند که از جمله آن می توان  به بازیکنانی مانند پژمان منتظری، ویکتور سیموس برزیلی و دو بازیکن داخلی اشاره کرد.

در مورد موضوع برخوردش با تامر جمال نشریه قطری، اویگون را مورد نکوهش قرار داد و مدعی شد  که یک بازیکن در ۲۰ دقیقه حضورش مگر می‌شود تمام موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند؟ در جهان فوتبال مشاهده می‌کنیم که مهاجمان تاپ دنیا موقعیت‌های صد در صد را از دست می دهند آیا سرمربیان این طور با بازیکنان شان رفتار می‌کنند؟ هرچند در این بین بازیکن نیز بی تقصیر نبود اما این اولین بار اویگون نبود که چنین کاری را انجام می دهد، وی پیش از این هم این طور رفتارها را تکرار کرده بود.

علت قرار گرفتن آندو در لیست سیاه سرمربی ترکیه ایی نیز از زبان نشریه قطری این چنین بیان شد: علت اینکه تیموریان و جرمی در لیست سیاه ام‌‌صلال قرار دارد این است که اویگون از ابتدا این بازیکنان را نمی‌خواست و سران باشگاه علی رغم مخالفت او، این دو بازیکن را خریدند، زیرا او دو بازیکن دیگر را در نظر داشت و می‌خواست بازیکنان مورد علاقه خود را بیاورد. از آن زمان تاکنون رابطه خوبی با آنها ندارد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار