بیرجند ؛

بارش اولین برف پاییزی در خراسان جنوبی

بارش برف 2 و نیم سانتیمتری که از صبح امروز در بعضی از مناطق شهرستان کویری طبس خراسان جنوبی شروع شده است سبب شادی مردم و بخصوص کشاورزان شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ بارش برف 2 و نیم سانتیمتری که از صبح امروز در بعضی از مناطق شهرستان کویری طبس خراسان جنوبی شروع شده است سبب شادی مردم و بخصوص کشاورزان شد .بارش برف از مناطق پیرحاجات، ده محمد و تپه تاغ عشق آباد شهرستان طبس گزارش شده است .

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: همچنین در بعضی از مناطق استان در 24 ساعت گذشته شاهد بارش باران بودیم که بیشترین آنها از ایستگاه های فتح آباد فردوس و تپه تاغ عشق آباد با4 میلیمتر ، قاین ، بیرجند و پیر حاجات طبس با 3 میلیمتر و آرین شهر 2 میلیمتر گزارش شده است .

نخعی افزود: این سامانه تا امشب در مناطق شمالی و مرکزی استان ادامه دارد و به تدریج خارج می شود .

وی کاهش دما ، یخبندان و تشکیل مه را برای 24 ساعت آینده استان پیش بینی کرد .
همچنین مسیر تپه تاغ عشق آباد به بردسکن که بسته شده بود با تلاش نیروهای امدادی باز شد و تردد خودروها با کندی در این مسیر در جریان است .

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی به رانندگانی که قصد سفر از این مسیر را دارند توصیه کرد: زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشتند .

سرهنگ رضایی افزود:همچنین در مسیر قاین – بیرجند مه شدید است و رانندگانی که از این مسیر سفر می کنند علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی، چراغ مه شکن به همراه داشته باشند و آهسته رانندگی کنند .

وی افزود: مسیر نهبندان – شهداد نیز به سبب گردو غبار شدید فعلا بسته شده است .

همچنین پرواز تهران – بیرجند که قرار بود ساعت 6 و 25 دقیقه امروز انجام شود به علت وضع نامناسب آب و هوای بیرجند لغو شد .


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

برچسب ها: بارش ، برف ، بیرجند ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.