اردبیل؛

اجرای 32 پروژه ورزشی در اردبیل

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:‌ ۳۲ پروژه ورزشی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام آقاخانی در جلسه بررسی روند درآمد سالن‌های ورزشی استان اردبیل اظهار داشت: در 7 ماهه نخست امسال 6 میلیارد ریال وصولی داشته‌ایم و پیش بینی می کنیم که در پایان سال 94 میزان درآمد ما به 12 مییلیارد ریال افزایش پیدا کند.

وی افزود: این درآمدها به دو صورت خرج می‌شود که 50 درصد در بعد کمک به هیئت‌های ورزشی خود شهرستان‌هایی که درآمد داشته‌اند هزینه می‌شود و 50 درصد باقیمانده نیز برای هزینه‌های خدماتی از قبیل آب، برق، گاز و سایر موارد صرف می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل تعداد اماکن ورزشی موجود 131 عدد بوده که ما 126 عدد از این اماکن را با چند روش واگذار کرده‌ایم به طوری که در بخش نخست به طور عمومی به عموم ورزشکاران و در بخش دوم که تخصصی بوده به هیئت‌ها واگذار کرده‌ایم و نیز سالن‌هایی که در روستاها است مدیریت و نگهداری این فضاها به خود دهیاری‌ها و شوراهای روستا واگذار شده است.

آقاخانی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا بیان کرد:32پروژه در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان است و امیدواریم که در سال‌های اخیر بتوانیم همه آنها را به پایان برسانیم و در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.