اردبیل؛

فعالیت 130 خودروی سنگین برای برفروبی شهر اردبیل

شهردار اردبیل گفت: در مناطق شهرداری اردبیل ۱۵ دستگاه گریدر، ۱۵ دستگاه لودر و بیش از ۱۰۰ دستگاه کمپرسی برای فعالیت مطلوب‌تر برای برفروبی در سطح شهر تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه بررسی آمادگی شهرداری برای عملیات‌های زمستانی اردبیل اظهار داشت: با آغاز فصل سرد و برودت هوا شهرداری اردبیل با تجهیزتمامی خودروهای زمستانی و آمادگی نیروهای خدماتی خود اقدامات گسترده‌ای را در ابعاد مختلف در سطح مناطق انجام داده تا از زمستان سرد استقبال گرم داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای برطرف شدن مشکلات احتمالی در تردد خودروها در طول زمستان انجام شده است، تصریح کرد: در چهار منطقه شهرداری اردبیل 15 دستگاه گریدر، 15 دستگاه لودر و بیش از 100 دستگاه کمپرسی برای فعالیت مطلوب‌تر تدارک دیده شده است.

لطف‌اللهیان افزود: تمام عوامل و نیروهای حجمی شهرداری در رفت و ‌روب و برف‌روبی فعالیت خواهند کرد که حدود 500 نفر نیروی فعال و کوشای شهرداری را شامل می‌شود تا بتوانیم اقدامات مناسب و به موقعی را انجام دهیم.

شهردار اردبیل گفت: بیش از 2 هزار تن نمک خریداری شده تا با مصرف معقول و معمول بتوانیم در کنار راحتی تردد رانندگان با توزیع مناسب آنها جلوی تخریب آسفالت، محیط زیست و درختان گرفته شود.

لطف‌اللهیان اظهار کرد: یکی از عمده وظایف شهرداری بهبود وضعیت تردد شهروندان در زمان برودت هوا است که تدابیر ویژه‌ای در این زمینه انجام شده است و امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده در این زمینه شاهد مشکلات و نارسایی‌ها نباشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.