افشارزاده: رحمتی بهترین فوتبالیست ایران است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: رحمتی با عملکرد خوب خود طی هفته‌های گذشته نشان داده یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال است.

افشارزاده: رحمتی بهترین فوتبالیست ایران استبهرام افشارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه مهدی رحمتی شب گذشته در یک نظرسنجی بهترین بازیکن دو ماه اخیر لیگ ایران شده است اظهار داشت: رحمتی با عملکرد خوب خود طی هفته‌های گذشته نشان داده که یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال است و به نظر من کی‌روش باید رحمتی را به تیم ملی دعوت کند و با آمدن کی‌روش به ایران می‌توان خیلی از مسائل را حل کرد اما در حال حاضر کی‌روش به سفر رفته و مشخص نیست چه زمانی باز می‌گردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه نظری جویباری اعلام کرده هنوز در مورد مسئول بودن نقل و انتقالات تماسی با وی گرفته نشده است گفت: نظری نیازی به تماس ندارد، چرا که وی از مسئولان باشگاه است و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. قرار است برای انجام کارهای نقل‌و‌انتقالات باشگاه جویباری، امیدی و دو عضو هیات مدیره اقدامات لازم را انجام دهند.

وی درباره اینکه صادق‌پور اعلام کرده می‌خواهد تا پایان فصل در آکادمی استقلال بماند افزود: صادق‌پور طی دو سال زحمات زیادی را برای آکادمی استقلال کشید که جا دارد تشکر ویژه‌ای از وی داشته باشم اما در مورد حضور وی تا پایان فصل هنوز تصمیمات لازم اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار