حسن ولی‌زاده اعلام کرد؛

آمادگی برای تأسیس رشته پدافند غیرعامل

رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: آماده تأسیس رشته پدافند غیرعامل در این دانشگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن ولی‌زاده رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از پتانسیل قوی دانشگاه شهید مدنی در زمینه های مرتبط با پدافند غیرعامل خبرداد و گفت: در این دانشگاه هر ماه کمیته پدافند غیرعامل برگزار می گردد و ما آماده هستیم تا رشته پدافند غیرعامل را در این دانشگاه تأسیس کنیم.

ولی زاده حضور مدیر کل پدافند غیرعامل را در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مغتنم شمرد و بیان کرد: دانشگاه شهید مدنی تنها دانشگاه شمال غرب کشور است که در آن دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات وجود دارد. بنابراین پژوهشهای خوبی در این زمینه انجام گرفته یا در حال انجام است که می تواند گره گشای پدافند غیرعامل استان باشد.

عجمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل پدافند غیرعامل در این دانشگاه افزود: در سالهای گذشته پژوهش های خوبی در زمینه الکترونیک، مخابرات و برق قدرت در این دانشگاه انجام شده و این دانشگاه آمادگی کامل خود را در خصوص همکاری همه جانبه با اداره کل پدافند غیرعامل استان ابراز می دارد. وی همچنین از آمادگی دانشگاه شهید مدنی برای برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل کشورخبر دارد.



در این دیدار سردار جهانسری نیز ضمن قدردانی از دکتر ولی زاده و معاون پژوهشی دانشگاه شهید مدنی عنوان داشت: دانشگاه شهید مدنی از جمله دانشگاههای پیشرو در امر پدافند غیرعامل استان است که به صورت داوطلبانه کارگاههای پدافند غیرعامل را در این دانشگاه برگزار کرده و قدم های خوبی در این زمینه برداشته که قابل تقدیر است. وی ابراز کرد: آماده هرگونه همکاری با این دانشگاه شهید مدنی هستیم تا زیرساخت های تأسیس رشته پدافند غیرعامل در این دانشگاه مهیا شود و شاهد تأسیس این رشته برای اولین بار در شمال غرب کشور باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن ابراز گلایه از سایر دانشگاههای استان و حوزه های علمیه افزود: متاسفانه پدافند غیرعامل در دانشگاهها و حوزه های علمیه استان به کندی و به طور جزیره ای پیش می ورد که این مطلوب ما نیست و امیدواریم در آینده گام های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.