با حضور فرمانده نزاجا؛

پیکر 6 شهید تازه تفحص شده نزاجا تشییع شد

مراسم تشییع 6 تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش صبح امروز از ستاد نیروی زمینی ارتش تشییع شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع 6 تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش صبح امروز از ستاد نیروی زمینی ارتش تشییع شد.

در این مراسم که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، کارکنان و فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی مستقر در تهران و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار گردید، امیر سرتیپ "احمد رضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا مهمترین وظیفه کارکنان نیروهای مسلح است.

وی اظهار داشت: این عزیزانی که امروز به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند و چون با خدای خود معامله کرده بودند، امروز به این باشکوهی در کنار خانواده و همکاران خود قرار گرفته‌اند.

امیر پوردستان در ادامه گفت: هدف از تشییع این شهدا در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش این است که کارکنان نیروی زمینی وقتی پیکر این شهدا را می‌بینند، بدانند که اینها با جان خود در روزهای دفاع مقدس چه حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این شهدا که توسط ستاد معراج شهدا تفحص و از طریق آزمایش پزشکی DNA هویت آنها احراز شده ، 6 تن از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند که از سالهای 63 الی 65 در منطقه حاج عمران به شهادت رسیدند و میانگین سن این عزیزان بین 20 الی 24 سال می‌باشد.

گفتنی است که شهدای تفحص شده عبارتند از: "شهید سیدحسین عباسی‌زاده" از مازندران، "رجبعلی آدینه‌لو" از زنجان، "علی‌اصغر گرجی" از مازندران، "مسعود جوادی" از تهران، "بیوک‌آقا حسامی" از زنجان و "ابوالفضل رنجبر" از ساوه.

همچنین، هویت این شهدا هفته گذشته از طریق DNA مشخص و این شهدای گرانقدر در سال 1393 تفحص شده‌‌اند که امروز بر دوش همکاران خود از ستاد نیروی زمینی ارتش تشییع و پس از تشییع به مراکز استانها ارسال خواهد شد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار