اول دی ماه زمان اکران «بوفالو»

«بوفالو» تازه‌ترین اثر بلند سینمایی کاوه سجادی حسینی در مقام کارگردان، اول دی ماه اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاوه سجادی حسینی یکی از کارگردانان جوان سینمایی ایران است که فعالیت سینمایی‌اش را با ساخت فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و در سال 1383 به عنوان دستیار کارگردان در یک فیلم ژانر کودک وارد فعالیت حرفه‌ای شد. او قبل از ساخت اولین اثر بلندش، دستیاری کارگردان‌هایی مثل مهرشاد کارخانی و علیرضا رئیسیان را هم تجربه کرد و «بوفالو» آخرین اثر ساخته شده از اوست.

سجادی حسینی در فجر سال گذشته «بوفالو» را در بخش سودای سیمرغ داشت که فیلمی نسبتاً خاص پسند با حضور پرویز پرستویی بود.

البته نظر بعضی از منتقدان این بود که حضور پرستویی مناسب فضای چنین اثری نبود؛ اما به هر حال با دو فیلم نمی‌شود در مورد سطح هنری یک فیلمساز قضاوت کرد و به نظر می‌رسد نظر دادن درباره این هنرمند جوان را باید به تماشای تجربه‌های بعدی او موکول کنیم.

«بوفالو» قرار است اول دی ماه در گروه آزاد اکران شود. این را خود کاوه سجادی حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ می‌گوید.

البته این فصل برای اکران فیلمی که متعلق به کارگردانی جوان و تازه نام است، مناسب به نظر نمی‌رسد؛ اما او وعده بحث‌های بیشتر در این مورد را برای بعد از اتمام فیلمبرداری «فروشنده» داد.

سجادی حسینی به خبرنگار ما گفت که در حال حاضر به عنوان دستیار کارگردان همراه تیم اصغر فرهادی است و فرصت صحبت کردن در این باره را بیشتر از این ندارد.

حضور این فیلمساز جوان، بعد از ساخت دو فیلم به عنوان دستیار کارگردان در کنار یکی از هنرمندان شاخص سینما، نشان از میل خلاقانه او برای بیشتر یاد گرفتن دارد.

در خلاصه داستان «بوفالو» آمده: شکوفه و پیمان زوج جوانی هستند که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند، غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

در این فیلم بازیگرانی چون پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب، محمدرضا فتحی، فرهاد رحمان‌زاده، محمدرضا زرکف، ابوذر جلالی، مسعود بدرطالعی، مرضیه بردبار، سیامک مظفری نقش‌آفرینی می‌کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار