قزوین؛

بیان لفظ مهندسی جامعه را ملتهب می‌کند

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بیان لفظ مهندسی انتخاباتی برای تغییرات مدیریتی نتیجه‌ای جز زیرسئوال بردن زحمات بی‌وقفه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نصرت‌الله علیرضایی با توجه به اینکه یکی از مقررات برگزاری انتخابات حضور نمایندگان کاندیداهای انتخاباتی در حوزه‌های اخذ رأی است، نمی توان از تحولات مدیریتی به عنوان مهندسی انتخابات تعبیر کرد.


وی بیان کرد: با وجود چنین قانونی و حضور نمایندگان کاندیداها در حوزه انتخاباتی بیان این لفظ می‌تواند مشکل‎ساز شده و با انتشار آن در جامعه اعتماد مردم خدشه‌دار شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین افزود: به منظور جلوگیری از خدشه‌دار شدن اعتماد مردم در حوزه انتخابات انتظار داریم رئیس ستاد انتخابات استان ضمن پاسخ دادن این شائبه را برطرف کند.

علیرضایی اضافه کرد: قطع‌یقین بیان لفظ مهندسی انتخاباتی برای تغییرات مدیریتی نتیجه‌ای جز زیرسئوال بردن زحمات بی‌وقفه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات نداشته و در جامعه نیز التهاباتی را به وجود می‌آورد که اثرات نامطلوب آن ممکن است مدت‌ها باقی بماند.

وی با اشاره به تهیه ویژه‌نامه انتخاباتی در استان یادآور شد: نخستین شماره ویژه‌نامه انتخاباتی استان با موافقت ستاد انتخاباتی استان در دی ماه سال جاری منتشر شده و در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.