سرمایه‌گذاری مشترک فنلاند و ایران برای سلامت دهان و دندان

وزیر بهداشت بر سرمایه‌گذاری مشترک ایران و فنلاند برای سلامت دهان و دندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه دیدار با وزیر بهداشت در خصوص همکاری ایران و فنلاند در حوزه سلامت گفت: ایران پیشرفت زیادی در دانشگاه‌ها و توسعه نیروی انسانی داشته است. فنلاند نیز هم از لحاظ فن‌آوری پزشکی نسبت به سایر صنایع پیشرفت زیادی است که امیدواریم در همه زمینه‌ها به ویژه فن‌آوری پزشکی بتوانیم همکاری‌های مفیدی داشته باشیم.

وی در خصوص همکاری‌هایی در زمینه سلامت دهان و دندان عنوان کرد: نظام سلامت و پزشکی مسئله پیچیده و جامع است ما تمرکز خود را روی پیشگیری که نکته اصلی برای درمان است قرار داده‌ایم به همین دلیل سلامت دهان و دندان را مورد توجه قرار داده‌ایم.

وزیر بهداشت در خصوص اهداف همکاری مشترک بین ایران و فنلاند در حوزه سلامت گفت: از موفقیت‌های مهم کشور فنلاند در حوزه سلامت موضوع پیشگیری به ویژه در حوزه دهان و دندان بوده است. بنابراین گروه‌هایی را در قالب سرمایه‌گذاری مشترک اعزام نموده‌ایم تا با استفاده از شرکت‌های داخلی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک شاهد حضور بیشتر برای ارائه خدمات به ایرانیان باشیم.

وی افزود: متخصصان جوان بزرگترین سرمایه کشور ما هستند که جمعیت 400 میلیونی می‌تواند از آن بهره‌مند شوند، بنابراین کار گروهی تشکیل شده است و منتظر نتایج آن هستیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار