ریولین وجود رژیم صهیونیستی را مدیون کمک های آمریکا دانست

رئیس رژیم صهیونیستی گفت توان ادامه حیات این رژیم مدیون کمک های آمریکا است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی بر آنچه که وی روابط ناگسستنی واشنگتن و تل آویو خواند تاکید کرد.

باراک اوباما نخستین سفر روون ریولین رئیس رژیم صهیونیستی را به کاخ سفید خوش آمد گفت و بر روابط ناگسستنی دولت و ملت آمریکا با صهیونیست ها تاکید کرد.

اوباما با اشاره به تاکید پی در پی آمریکا بر تعهد این کشور به تامین امنیت رژیم صهیونیستی گفت: « همانگونه که بارها در دیدارهای مختلف با نخست وزیر نتانیاهو تصریح کرده ام تامین امنیت اسرائیل از جمله اصول تغییر ناپذیر سیاست خارجی آمریکاست و هم دموکرات ها و هم جمهوریخواهان بر این مهم اتفاق نظر دارند.»

رئیس رژیم صهیونیستی نیز آمریکا را یگانه دوست و متحد اسرائیل خواند و به نیابت از صهیونیست ها از کمک های نظامی، دیپلماتیک و مالی دولت اوباما در طول شش سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.

روون ریولین تاکید کرد در سایه کمک های آمریکاست که اسرائیل توانایی مقابله با تهدیدهای کنونی و آتی را در خود می بیند. وی همچنین از بیانیه اوباما در زمینه مبارزه با افراط گرایی در هر شکل و مکان قدردانی کرد.

وی مدعی شد: «ما با اسلام جنگ نداریم. جنگ ما با کسانی است که دارند از افکار و عقاید افراطی برای آسیب زدن به غیرنظامیان بی گناه بهره می گیرند.» 

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار