سمیع‌زاده: گرم کردن استخر آزادی صرفه اقتصادی ندارد

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هوای مجموعه استخر آزادی سرد است به همین دلیل با نظر کادر فنی اردوی تیم‌هایمان را به استخر 9 دی انتقال می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سمیع‌زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: حدود سی سال است که تهویه استخر آزادی مشکل دارد و محیط استخر سرد است، با نظر کادر فنی تیم‌های شنا و شیرجه احتمالا اردوها را از مجموعه آزادی به استخر 9 دی مجموعه ورزشی شیرودی انتقال دهیم.

وی ادامه داد: مجموعه استخر آزادی یک بنای منحصر به فرد است و گرم کردن چنین مکان عظیمی صرفه اقتصادی ندارد.
 
سمیع‌زاده درباره تجهیزات اهدایی شورای المپیک آسیایی که سه سال است درگمرک خاک می‌خورند گفت: هفته پیش مذاکراتی با کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک داشتیم که وی دستور ترخیص را صادر کرده است ولی هیچ بعید نیست این تجهیزات در این  سه سال و در گرمای بندرعباس خراب شده باشند.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: کسب درآمد از اماکن ورزشی، خرابی این اماکن را در پی دارد. برای مثال استخر وارم آپ مجموعه آزادی به بخش خصوصی ناکارآمد اجاره داده شد و حالا این استخر نه تنها تخریب شده بلکه محل زندگی موش‌هاست.
 
وی در پایان گفت: باید نگاهمان را در خصوص ورزش تغییر دهیم. ورزش تنها مدال آوری نیست، فلسفه نهضت المپیک صلح است، نه مدال گیری.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار