دویست میلیارد هزینه تعمیرات استخر آزادی

مدیر مجموع آزادی از تعمیر تجهیزات و هواسازی‌های استخر آزادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها سرد بودن هوای استخر مجموعه آزادی در صدر اخبار رسانه‌های ورزشی است جایی که تیم‌های ملی شیرجه و شنا خود را برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند.

به گفته شیرجه روها هوای سرد استخر خاصیت فنری بودن دایره‌ها را از بین برده و کیفیت تمرین‌ها و عملکرد آنها را پایین می‌آورد.

جالب است که محسن سمیع‌زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو این خرابی‌ها را سی ساله می‌داند و می گوید: هنگامی که پسر بچه کوچکی بودم و در استخر آزادی شنا می کردم هوا همین قدر سرد بود و حالا که بیشتر از سی و چند سال دارم همان مشکل وجود دارد و حل نشده است.

فرهاد نیکوخصال مدیر مجموعه آزادی درباره هوای سرد استخر آزادی گفت: پس از رسانه‌ای شدن سرما، همکاران فنی برای چک کردن هواسازها وارد عمل شدند که مشخص شد از 6 هواساز سقف هر 6 تای آنها مشکل داشتند. استخر در مجموع، 17 هواساز کوچک و بزرگ دارد که برخی در آنها احتیاج به تعمیر دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه از وسایل موجود در مجموعه به خوبی نگهداری نشده، به همین دلیل این مشکلات به وجود آمده، در بحث اماکن ورزشی بحث نگهداری اصل مهمی است.

مدیر مجموعه آزادی درباره هزینه تعمیرات این هوا سازها تصریح کرد: چیزی حدود صد تا دویست میلیارد برای تعویض و تعمیر تجهیزات برآورد شده است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار