سردار مهری: ممنوعیت تردد در یک کیلومتری حرم رضوی /رانندگان در طول سفر از شتاب و عجله پرهیز کنند

رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت ویژه ترافیکی در شهرهای زیارتی خبر داد.

آماده جمعه///// سردار مهری: ممنوعیت تردد در یک کیلومتری حرم رضوی /رانندگان در طول سفر از شتاب و عجله پرهیز کنند
سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طرح های ترافیکی در محدوده شهر مقدس خراسان رضوی و مسیرهای منتهی به شهر مشهد مقدس پیش بینی کردیم و  از محور بجنورد، قوچان، سبزوار و فریمان تمهیدات لازم اتخاذ و اقدامات لازم در داخل شهر مشهد در نظر گرفته شده است و مسیر برای پیاده روی زائران امام رضا(ع) تسهیل شده است.

وی افزود: هر گونه وسیله نقلیه حق تردد در یک کیلومتری حرم رضوی را ندارند و زائران باید از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. ضمناً فقط خودروهای امدادی حق تردد در مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) را دارند.

این مقام مسئول ارشد پلیس، تاکید کرد: پلیس برای تسهیل در تردد زائران امام رضا(ع) تا پایان مراسم شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در راهها و محورهای مواصلاتی کشور مستقر است.

سردار مهری بیان کرد: در شهر قم و شیراز که برگزاری مراسم های مذهبی برگزار می شود و همچنین در مسیرهای منتهی به شمال و جاده های کوهستانی تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده و امیدواریم مشکل ترافیکی برای تردد مسافران ایجاد نشود.

وی در پایان گفت: از رانندگان خواهش می کنیم تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی و پوشاک گرم در طول سفر همراه داشته باشند و قبل از سفر باک سوخت خودروی خود را پر کنند و به تذکرات همکاران مان در طول مسیر توجه کنند؛ ضمناً با سرعت مطمئنه حرکت و با احتیاط بیشتر رانندگی کنند و در زمان بارندگی از شتاب و عجله پرهیز کنند چرا که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
این چه وضعیتیه اینا الان ازساعت 5بعازظهرمیخوایم بریم حرم همش ترافیک شلوغ
آخرین اخبار