عبدی: قطعا از سپاهان و پرسپولیس امتیازات خوبی خواهیم گرفت

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن به تشریح شرایط تیمش در آستانه دو بازی حساس در لیگ برتر پرداخت.

بهادر عبدی در حاشیه تمرین تیم راه آهن در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی لوکوموتیو رانان تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت تیم خیلی خوب است. در این تعطیلی لیگ تمرینات خوبی انجام دادیم و روی نقاط ضعفی که مربیان گوشزد کردند کار کردیم.فکر می کنم اولین تعطیلاتی بود که به نفع یک تیم شد و ما واقعا بعد از حدود یک ماه که نتایج خوبی کسب نکردیم، هم از لحاظ بدنی و هم از نظر روحی نیاز مبرمی به این وقفه داشتیم.
وی در خصوص تغییرات مدیریتی اخیر باشگاه راه آهن گفت: ما قبل از هر چیز بازیکن راه آهن هستیم و مثل زمانی که مربی عوض می شود، الان هم موظفیم تمام تلاش خود را برای موفقیت باشگاه راه آهن انجام دهیم. بنده همین جا لازم است از آقای رحیمی تشکر ویژه ای داشته باشم بخاطر زحماتی که در تیم کشیدند و از امروز هم زیر نظر مدیریت جدید کار خود را ادامه می دهیم و به نظر من اگر بازیکنان در این حیطه دخالتی نکنند بهتر است.
عبدی در ارتباط با تکرار عملکرد مناسب تیمش در مقابل تیم های قدرتمند لیگ اظهار داشت: خوشبختانه یا متاسفانه، در چند سالی که در تیم راه آهن بودم، در بازی های بزرگ خیلی بهتر بودیم. گواه این ماجرا نتایجی است که در بازی مقابل سپاهان، پرسپولیس، استقلال، یا تراکتور بدست آورده ایم. حالا این موضوع برای ما یک مزیت محسوب می شود تا در این 2بازی پیاپی که برابر 2تیم بزرگ کشور خواهیم داشت، نتیجه مناسبی کسب کنیم. اگر با تیم های پایین جدولی بازی داشتیم با این قاطعیت صحبت نمی کردم، اما الان با اطمینان می گویم که از این 2 بازی امتیازات خوبی می گیریم.
کاپیتان زرد پوشان در مورد موقعیت تیمش در جدول لیگ در پایان فصل خاطرنشان کرد: به هر حال از الآن نمی توان در این باره صحبت کرد. تیم ما یک هفته مانده به شروع مسابقات لیگ شکل گرفت و یارگیری ها به شکلی که مدنظر مربیان بود انجام نشد و فصل بدنسازی را هم از دست دادیم. با همه این شرایط فکر می کنم بقا در لیگ می تواند برای این تیم مناسب باشد اما فکر و ذکر بازیکنان چنین چیزی نیست. هدف ما رتبه های بالاتر است وحداقل به نیمه بالای جدول فکر میکنیم و البته امتیازات هم به گونه ای است که می توانیم با دو،سه برد متوالی به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار