امیری:در تیم ما تغییرات بسیاری انجام شد

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در تیم ما مشکلاتی بوده و هست و چند بار سرپرست و مدیرعامل باشگاه عوض شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی امیری سوادکوهی مربی استقلال اهواز در نشست خبری قبل از بازی با سایپا در جمع خبرنگاران گفت: شهادت امام رضا(ع) را تسلیت می‌گویم. پدر مدیر رسانه ای ما فوت کرده که به او هم تسلیت می‌گویم. تیم سایپا، تیم خوب و باشخصیتی در ایران است. کادر فنی خوب و قوی دارد و بازیکنان خوبی هم دارد. ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده‌ایم. در تمرینات روی نقاط ضعف و قوتش کار کرده‌ایم. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که با وجود مشکلاتی که بوده و هست، کار و تمرین کرده‌ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مصدوم و محرومی هم برای این بازی نداریم. 16 بار دو تیم استقلال اهواز و سایپا بازی کرده‌اند که 6 برد سهم سایپا و 5 برد سهم استقلال اهواز است و 5 بار هم بازی مساوی شده است. امیدوارم با دست پر به اهواز برگردیم و بازی خوب و هجومی را ارائه کنیم و شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم.

وی درمورد اینکه استقلال اهواز در لیگ بر تر می‌ماند یا نه، گفت: مشکلاتی در تیم وجود دارد که پیش‌پا افتاده است، اگر این مشکلات حل شود که با تلاش مالک باشگاه حل خواهد شد و مسئولان استان هم به تیم کمک کنند، به آینده استقلال اهواز امیدواریم.

امیری درمورد اینکه چرا استقلال خوزستان با وجود اینکه در اهواز است، در کورس قهرمانی است و استقلال اهواز در انتهای جدول قرار دارد، گفت: تیم استقلال خوزستان، تیم خوب و باشخصیتی است و کادر فنی خوبی هم دارد، تیمی که پول و امکانات داشته باشد، خوب می‌شود، اما مشکلات استقلال اهواز زیاد است. این تیم از لیگ دو امتیاز خریده است و سرپرست و مدیرعامل آن چند بار تغییر کرده‌اند و جابه‌جایی در باشگاه داشته‌ایم. امیدوارم شرایط باشگاه درست شود و تیم ریشه‌دار استقلال اهواز به جایگاه اصلی‌اش باز گردد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار