گروه مرگ یورو 2016

ساعتی پیش قرعه کشی مرحله گروهی یورو 2016 فرانسه به اتمام رسید و گروه E این مسابقات به نام گروه مرگ لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش قرعه کشی مرحله گروهی یورو 2016 فرانسه به اتمام رسید و گروه E این مسابقات به نام گروه مرگ لقب گرفت.
در این گروه تیم های بلژیک ، جمهوری ایرلند ، سوئد و ایتالیا قرار دارند و به زعم کارشناسان سخت ترین گروه این مسابقات نیز هستند.
بلژیک:
بلژیک با هدایت مارک ویلمتوس پس از حذف در مرحله یک چهارم نهایی از جام جهانی 2014 برزیل مقابل آرژانتین، توانست پس از آن نتایج درخشانی را کسب کند و در گروه B مقدماتی جام ملتهای اروپا 2016 فرانسه با کسب 23 صدرنشین شد و به طور مستقیم راهی فرانسه گردید.
همچنین این تیم هم اکنون با کسب 1494 در رده نخست رنکینگ فیفا قرار دارد و با بازیکنان تاثیر گذارش انتظار می رود در فرانسه بتواند نتایج خوبی را کسب کند.
جمهوری ایرلند:
پسران سبز که با هدایت مارتین اونیل موفق نشدند به بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان در سال 2014 صعود کنند با کسب 18 امتیاز و پس از آلمان و لهستان در رده سوم قرار گرفتند و با شکست 3 بر یک بوسنی در 2 بازی رفت و برگشت راهی یورو 2016 فرانسه شد.
این تیم هم اکنون با کسب 810 امتیاز در رده 31 جهان قرار دارد و به عقیده کارشناسان یکی از تیم های ضعیف این مسابقات و گروه E محسوب می شود.
سوئد:
یاران زلاتان ابراهیمویچ که در جام جهانی برزیل حضور نداشتند با کسب 18 امتیاز در مرحله مقدماتی یورو به پلی آف رفتند و با پیروزی مقابل دانمارک راهی فرانسه شدند.
شاگردان اریک هارمن درصدد آن هستند تا بتوانند نتایج اخیر خود را جبران کنند و بتوانند جایگاهی در بین چهار تیم برتر داشته باشند.
آبی و زردها با کسب 647 امتیاز در رده 35 رده بندی فیفا قرار دارد.
ایتالیا:
آتزوری ها با هدایت آنتونیو کونته پس از نتایج ضعیف در جام جهانی 2014 و حذف در مرحله گروهی موفق شدند نتایج خوبی را در مقدماتی یورو کسب کنند و با کسب 24 امتیاز و با اقتدار کامل به مرحله گروهی جام ملتهای اروپا صعود کردند.
لاجوردی پوشان که پس از بلژیک دومین شانس برای صعود به مرحله بعد را دارند با کسب 991 امتیاز در رده پانزدهم فیفا قرار دارند.
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار