اردبیل؛

اجرای رینگ گردشگری کمربندی شهر توریستی سرعین

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور عمرانی شورای شهر سرعین گفت: طرح رینگ گردشگری کمربندی شهر توریستی سرعین با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ توحید دنیایی افزود: در بحث تجهیز مبلمان شهری و نیز اعتبارات عمرانی در نظر گرفته شده برای شهر سرعین از محل درآمد داخلی شورای شهر این شهرستان 200 میلیارد ریال برای تکمیل ضلع شرقی و غربی کمربندی گردشگری شهر توریستی سرعین اختصاص یافته است که اجرای این طرح از ابتدای فروردین سال 95 آغاز می‌شود.

وی گفت: اجرای این رینگ گردشگری در کمربندی شهر سرعین و کارهایی از قبیل زیرسازی، آسفالت و ساماندهی ابنیه‌های مسیر فوق آرزوی دیرینه مردم شهر سرعین بوده است که این پروژه در مدت 4 ماه تکمیل شده و در ایام پیک گردشگری در اختیار مسافران و مردم این شهر قرار می‌گیرد.

دنیایی افزود: از سایر پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در بحث تجهیز مبلمان شهر سرعین می‌توان به اجرای طرح سنگ فرش کردن هسته مرکزی شهر، تکمیل پروژه مسیر سلامت، روکش، آسفالت جدید برای سطح شهر و احداث مزار شهدا اشاره کرد.

وی گفت: تکمیل پارک شادی برای افزایش سرانه فضای سبز در شهر سرعین و احداث سالن ورزشی مختص بانوان از جمله اقدامات مناسب شورای شهر سرعین است که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها در راستای افزایش شور و نشاط در بین مردم سرعین عملکرد موفقی داشته باشیم.

انتهای پیام/س   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.