زمان پخش سری جدید «خندوانه»

رامبد جوان كارگردان و مجري برنامه تلويزيوني «خندوانه» اظهار كرده است كه سري سوم «خندوانه» در حال حاضر در مرحله پيش توليد قرار دارد اما هنوز خبري از زمان پخش برنامه نداده است. این برنامه شاید برای نوروز آماده شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اين روزها با پايان يافتن ماه‌هاي عزاداري محرم و صفر، طرفداران مجموعه خندوانه روزشماري براي بازگشت برنامه مورد علاقه‌شان را آغاز كرده‌اند، در حالي كه هنوز خبري از زمان آغاز سري سوم خندوانه نيست.

دو سالي از زمان پخش اولين قسمت از خندوانه مي‌گذرد، مجموعه‌اي كه در شبكه‌اي تازه تاسيس به آنتن رسانه ملي پيوست و در اندك زماني توانست ركورد‌هاي تازه‌اي از توجه مخاطب را از آن خود كند. در روزهايي كه نام خندوانه در كنداكتور شبانه شبكه نسيم جاي گرفت، خوش بين‌ترين افراد هم فكرش را نمي‌كردند كه اين برنامه بتواند روزگاري پس از 90 پر‌مخاطب‌ترين برنامه تلويزيون نام گيرد. سابقه كارگرداني رامبد جوان باز مي‌گردد به سال 81 و سريال باغ بلور، اما همه مخاطبان تلويزيون رامبد جوان كارگردان را با سريال مسافران مي‌شناسند، سريالي كه در سال 88 در آنتن شبكه سوم سيما جاي گرفت و از قضا با اقبال خوبي از سوي مخاطبان روبه‌رو شد. 

پس از تلويزيون، رامبد جوان شانس خود را اين بار در مديوم سينما امتحان كرد و «اسپاگتي در هشت دقيقه»، «پسر‌آدم، دختر حوا» و «ورود آقايان ممنوع» را مقابل دوربين برد كه دو مورد آخري توانستند لقب پرفروش‌ترين فيلم‌هاي سينمايي سال‌هاي اكرانشان، سال 88 و 89 را به خود اختصاص دهند.

در طول يكي، دو سال اخير اما رامبد ‌جوان نه در سريال‌سازي و ساخت فيلم سينمايي كه در كسوت كارگردان و مجري يك برنامه گفت‌وگو محور آن هم در شبكه تازه‌تأسيس نسيم حاضر شد و بار ديگر توانست با ساخت مجموعه‌اي با سيل مخاطبان روبه‌رو شود. برنامه در مدت زماني كوتاه توانست جاي خود را در ميان مخاطبان تلويزيون باز كند و تبليغات دهان به دهان اين سريال باعث شد بسياري از مخاطبان سريال‌هاي شبكه‌هاي ماهواره‌اي هم از تماشاي سريال‌هاي مورد علاقه‌شان دست بردارند و پاي تماشاي برنامه رامبد جوان بنشينند.

سري دوم خندوانه كه مدتي پس از پايان دوره ابتدايي‌اش به پخش رسيد به رغم بسياري از سري دوم‌هايي كه نمي‌توانند اقبالي در حد سري اول پيدا كنند، با حجم فزاينده مخاطبان روبه‌رو شد. اين روزها با پايان يافتن ماه‌هاي عزاداري محرم و صفر طرفداران خندوانه پيگير زمان پخش سري سوم اين مجموعه هستند و رامبد جوان كارگردان و مجري برنامه تلويزيوني «خندوانه» در اين خصوص اظهار كرده است كه سري سوم «خندوانه» در حال حاضر در مرحله پيش توليد قرار دارد اما هنوز خبري از زمان پخش برنامه نداده است. این برنامه شاید برای نوروز آماده شود.


منبع : روزنامه جوان
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۶ دی ۱۳۹۴
طوری نیست هندونه بخور یه قاچم به ما بده.
شاد باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
رامبد جوان منتظریم
لطفا زودتر بیا
برات آرزوی موفقیت میکنم
بوس بوس