ادعای مضحک روزنامه اماراتی در خصوص صدا و سیمای ایران

روزنامه اماراتی "البیان" در مطلبی عجیب و خنده آور نوشت تعدادی تانک و خودروی زرهی مقابل ورودی های سازمان صدا و سیمای ایران مستقر شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه اماراتی "البیان" در ادعایی عجیب و مضحک سازمان صدا و سیمای ایران را به یک پادگان نظامی تشبیه کرد و نوشت: "بر فراز تپه‌ای مرتفع در شمال تهران، محدوده ویژه‌ای وجود دارد که از شرق به خیابان معروف ولیعصر و از شمال به بزرگراه چمران متصل است. مقابل آن نیز هتل استقلال قرار دارد؛ در غرب این منطقه محل نمایشگاههای بزرگ واقع شده است. این سازمان از جنوب نیز به پارک ملت اشراف دارد."

این روزنامه اماراتی در ادعایی واهی و مضحک نوشت: "بسیاری از ایرانی‌ها از این منطقه عبور می کنند، بدون آنکه بدانند در داخل این ویلاهای پراکنده -- که در مساحتی حدود دو کیلومتر مربع واقع شده است -- چه می گذرد. در دوران شاه، پیش از آنکه این مؤسسات خصوصی و رسمی، آن را به اهداف رسانه ای ایرانی و خارجی تبدیل کنند، اکثر خانواده‌های طبقه ثروتمند در اینجا زندگی می‌کردند؛."

البیان در ادامه نوشت: "در این محدوده، ایران همه فعالیت های رسانه‌ای داخلی و خارجی خود را انجام می‌دهد، و ساختمانهایی در آن قرار دارند که به کل این فرایندها اختصاص یافته است."

البیان در بخش دیگری از این ادعاهای مضحک و خنده دار ادامه داد: "صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با سامانه‌های دفاعی متشکل از آتشبارهای "هاوک" آمریکا و آتش بارهای 57 ضد هوایی احاطه شده است. تعدادی تانک و خودروی زرهی نیز مقابل ورودی‌های آن مستقر شده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
خدا شفاشون بده
آخرین اخبار