ساری؛

انتشار کتاب حماسه ششم بهمن آمل

کتاب حماسه ششم بهمن آمل منتشر شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امام جمعه آمل با اشاره به اینکه به برکت خون شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن این شهرستان به جایگاه بالایی در عرصه‌های مختلف کشوری دست یافته است، گفت: کتاب حماسه ششم بهمن آمل منتشر شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی‌آملی در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه اکنون نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به توسعه و پیشرفت رسیده است، اظهار داشت: این شهرستان با رشادت‌های شهدای ششم بهمن سال 60 به جایگاه خوبی در نظام جمهوری اسلامی دست یافته است.

وی با تاکید بر این که نام شهر آمل در وصیت‌نامه امام راحل افتخار بزرگی برای مردم ما به حساب می‌آید، افزود: هر یک مسئولان و مردم ما امروز جایگاه‌شان را مدیون خون این شهدا باید بدانند.

امام جمعه آمل با اشاره به فرارسیدن دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه بیان کرد: مسئولان امر باید متوجه باشند که تریبون برگزاری همایش حماسه اسلامی ششم بهمن، جایی برای تبلیغات انتخاباتی نباشد و به عنوان تبلیغات نامزدی در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این انتخابات دستگاه‌های اجرایی نباید خود به یک جناحی سوق دهند و با استفاده از ابزارهای بیت‌المال به تبلیغات کاندیدا بپردازند.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه به برکت خون شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن این شهرستان به جایگاه بالایی در عرصه‌های مختلف کشوری دست یافته است، گفت: کتاب حماسه ششم بهمن آمل منتشر شود
 
انتهای پیام /ف
برچسب ها: انتشار ، کتاب ، حماسه ، ششم ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.