لیگ برتر تنیس روی میز؛

توقف نایب قهرمان در شهر آورد خوزستان

سومین بازی از هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای ایران در آبادان پیگیری شد و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ، دیدار سوم هفته دوم میان نمایندگان خوزستان در لیگ برتر تنیس روی میز از ساعت 16 روز یکشنبه در حضور نزدیک به دویست تماشاگر در آبادان برگزار شد .
پالایش نفت آبادان علی رغم باخت غافلگیرانه در هفته اول برابر آینده سازان در برابر پتروشیمی بندرامام که در نخستین هفته رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء را در تهران شکست داده بود ، نمایشی در خورتحسین داشت و در نهایت موفق شد با درخشش امین احمدیان و سجاد حسینی حریف قدرتمند و نایب قهرمان فصل پیش را متوقف کند . اوج کار این دو بازیکن پالایش در بازی دو نفره بود که موفق به شکست دادن تیم دو نفره پتروشیمی متشکل از عالمیان و باشت باوی شدند . اما در تیم پتروشیمی افشین نوروزی با کسب دو برد بیشترین سهم را داشت .
این بازی را محمود رهیده  به عنوان سرداور و آقایان محسن جوزقی ، مجید طیبانی و بهروز یگانه نیز به عنوان داور قضاوت کردند که سهم بازیکنان دو تیم سه کارت زرد بود که بدلیل رفتار ناشایست به آنان داده شد . نیما عالمیان و عارف احمدی فر از پتروشیمی و سجاد حسینی از پالایش نفت سه بازیکنی بودند که کارت گرفتند . 
 
شهرداری تبريز با چيني هايش مغلوب شد
 
 در دومين بازی هفته دوم ليگ برتر تنيس روی ميز باشگاههاي ايران، تيم رعد پدافند هوايي خاتم الانبياء كه ميزبان شهرداری تبريز در آكادمي بين المللي تنيس روي ميز بود به نخستين پيروزي خود دست پيدا كرد . 
 
اين ديدار در نهايت پس از 4 ساعت رقابت ديدني و نزديك با حساب 6 بر 4 بسود تيم رعد پذافند هوايي به پايان رسيد .
 
شهرداری كه در هفته اول بدليل نرسيدن دو بازيكن چينی ، مقابل تيم دانشگاه آزاد بازي نكرده بود با وجود دو بازيكن خارجي اش هم از پس تيم ميزبان بر نيآمد و در نهايت مغلوب شد . در اين بازي كه سرداوري ان با عليرضا حجازيان بود ، تيم رعد به لطف درخشش نوشاد عالميان در رقابت دو نفره و دو برد ارزشمند در بازي هاي انفرادي توانست شكست هفته قبل برابر پتروشيمي بندرامام را بفراموشی بسپارد .

 اين در حالی بود كه سهم چيني ها از 4 برد تبريزي ها سه برد بود و فقط نوشاد بود كه موفق به شكست دادن جين يكي از دو بازيكن خارجي شهرداري شد . ديگر برد تيم شهرداري را هم محمد صمد آبادي در مقابل پوريا عمرانی بازيكن ملي پوش رعد براي اين تيم رقم زد . 

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار