رسولی: کمانداران فراتر از انتظار ظاهر شدند

دبیرکمیته استعدادیابی تیر و کمان گفت: کمانداران جوان با کسب 4 مدال در سه رده سنی فراتر از انتظار ظاهر شدند.

رسولی: کمانداران فراتر از انتظار ظاهر شدند

نسیم رسولی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم جوانان تیر و کمان کشورمان در مسابقات بین المللی تایلند اظهار داشت: مسابقات بین المللی تایلند رقابت‌های کاپ جوانان بود که با حضور 12 کشور و 90 ورزشگاه پسر و دختر در بخش دیکرو برگزار شد و ایران با چهار مدال درخشش قابل توجهی در این رقابت‌ها داشت.

وی افزود: مسابقات در سطح حرفه‌ای برگزار شد و نیم کشورمان با کمک تمریناتی که در این مدت داشتند انتظارات را بر آورد کردند.

رسولی  گفت: این مسابقات نسبت به مسابقات هنگ کنگ کیفیت فنی بالایی داشت و بیشتر کمانداران رکوردهایی در سطح مسابقات بزرگسالان زدند.

وی ادامه داد: تیم کشورمان با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند حتی بیشتر از انتظار ما ظاهر شدند. اگر تمرینات ادامه پیدا کند به طور قطع در مسابقات آینده مدال‌های بیشتری کسب می‌کنیم.

رسولی افزود: اسفند ماه مسابقات داخل سالن آنکارا برگزار می‌شود و چون برای قهرمانی است و تیم‌های بیشتر با کیفیت بالاتری شرکت می‌کنند و هدف اصلی ما رقابت‌های ترکیه بود تا با حضور در مسابقات تایلند با آمادگی بیشتری در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسولی ، دبیر ، کمانداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار