اصفهان؛

دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در اصفهان برگزار می شود

مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی از برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان ، حجت السلام حبیب رضا ارزانی در جمع خبرنگاران گفت: دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به منظور کشف استعداد های جوانان و نوجوانان فعال در کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.


وی افزود: با توجه به فضاهای قرآنی موجود در اصفهان استعداد، ظرفیت، توانمندی و آمادگی بسیار ویژه ای که در این عرصه وجود دارد.


مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تصریح کرد: این جشنواره از سه ماه قبل آغاز شد و از نیمه اول سال با توافقی که با تهران صورت گرفت قرار شد که این جشنواره به صورت ملی در اصفهان برگزار شود.


ارزانی با اشاره به اینکه حد و وزن و قامت این جشنواره در اصفهان با دیگر استان ها فرق می کند، اظهار کرد: این جشنواره سال گذشته در خوزستان برگزار شده بود و اکنون دهمین دوره این مسابقات به اصفهان واگذار شده است و این به معنای این است که خود اصفهان این جشنواره را ساماندهی می کند.


وی ادامه داد: حدود 21 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور وجود دارد که 1700 کانون به اصفهان تعلق دارد.


مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به گزارشات تهران و ارزیابی هایی که از کانون های کشور دارند عنوان کرد: اصفهان در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین آمار را از لحاظ کیفی و کمی در کشور دارد.
ارزانی با بیان اینکه میزبانی جشنواره ملی مدهامتان یکی از افتخارات اصفهان است افزود: این جشنواره از 24 آذر تا 27 آذر در اصفهان برگزار می شود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.