رضاوند: بازیکنان نفت چشم خورده‌اند

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: بدشانسی و چشم نظر دلیل مصدومیت‌های متوالی بازیکنان ما است.

رضاوند: بازیکنان نفت چشم خورده‌اند
آرش رضاوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی نفت تهران مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر با همت بازیکنان و تمرکز در زدن ضربات آخر از سر تیم سخت‌کوش فولاد عبور کرده و جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر را ارتقا دادیم.

وی افزود: فولاد تا حدود دقیقه 25 بهتر از نفت بازی کرد اما در ادامه و تا پایان این مسابقه بازیکنان نفت با میدان‌داری هوشمندی ورق را به سود خود برگردانده و کادر فنی باور داشت که می‌توانیم با نتیجه 2-1 و کسب پیروزی اهواز را ترک کنیم.

رضاوند در مورد آسیب دیدگی‌های متوالی بازیکنان نفت گفت: به طور حتم حکمتی وجود دارد که در پایان هر بازی چند بازیکن نفت با آسیب‌دیدگی زمین را ترک کرده با در تمرینات مصدوم می‌شوند.

بدشانسی و چشم خوردن را دلیل اصلی این آسیب دیدگی‌ها می‌دانم تیم ما با مصدومیت هفت بازیکن کلیدی در دیدار با سایپا با کمبود بازیکن مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: این آسیب‌دیدگی دست کادر فنی را خالی کرده است و آن‌ها مجبورند با تغییر پست بازیکنان فرم تیمی نفت را حفظ کنند. پست اصلی خود من هافبک دفاعی است اما در بازی با فولاد ناچار شدم در پست هافبک راست بازی کنم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره تاثیر غیبت نفرات کلیدی در ترکیب نفت اظهار داشت: هر چند نبود بازیکنانی چون سیدجلال حسینی، عزتی و پیام صادقیان در روند تیم تاثیرگذار است اما بازیکنان جوانی چون مجتبی حق‌دوست می‌توانند تا حدودی غیبت آن‌ها را پوشش دهند این بازیکنان با کسب تجربه در آینده به پشتوانه فوتبال ملی تبدیل می‌شوند.

رضاوند درباره دیدار مقابل سایپا در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ گفت: سایپا جایگاه خوبی در جدول دارد و از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد. آن‌ها در دیدار مقابل استقلال اهواز برد پرگلی را  به دست آوردند هر چند نباید از وضعیت نامناسب تمرینات اهوازی‌ها نیز قبل از این دیدار غافل شد.

وی افزود: از طرفی نفت نیز با درخشش در فصل قبل نشان داد پتانسیل بزرگی در فوتبال ایران را دارد اگر سایپا و استقلال اهواز را شکست دهیم با پایان نیم فصل در فاصله هشت امتیازی صدر جدول قرار می‌گیریم و این موضوع منجر به افزایش انگیزه تیم ما برای رسیدن به صدر جدول در نیم فصل دوم خواهد شد.

رضاوند در مورد مشکلات مالی تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: من جز بازیکنان جوان نفت هستم و درست نیست از ابتدای فوتبالم خود را درگیر مسائل و مشکلات مالی کنم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.