لیست خریدهای نیم فصل استقلال + مصاحبه افشارزاده

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخباری که مبنی بر قرار گرفتن چند بازیکن مطرح در فهرست این باشگاه منتشر شده است توضیحاتی را ارائه کرد.

لیست خریدهای نیم فصل استقلال + مصاحبه افشارزادهافشارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اخباری که مبنی بر خریدهای نیم فصل استقلال منتشر شده توضیح داد:پرویز مظلومی فهرستی را از بازیکنان در اختیار من قرار داده است  که به طور حتم سر فرصت و در یک زمان مقتضی این فهرست را با اعضای هیات مدیره بررسی خواهیم کرد و در موعد قانونی به آن رسیدگی می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال در هتل شهریار تبریز با مشکلات مالی مواجه بوده است اظهار داشت: تا به امروز باشگاه در مورد هزینه‌‌های تیم در تهران و چه در خارج از تهران با مشکل مالی مواجه نبوده و من این موضوع را تکذیب می‌کنم و به طور کلی عده‌ای در نظر دارند موضوع را به این شکل جلوه دهند. مدیر  اجرایی تیم هماهنگی‌های لازم را برای اقامت بازیکنان در تبریز انجام داده بود و از این نظر مشکلی نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در مورد اینکه چه زمانی مطالبت کادر فنی و بازیکنان پرداخت می‌شود عنوان کرد: در نظر داریم با هماهنگی‌هایی که انجام داده‌ایم مطالبات بازیکنان و کادر فنی را در اسرع وقت پرداخت کنیم.

لازم به ذکر است برخی رسانه‌ها امروز اسامی خریدهای احتمالی استقلال به شرح ذیل اعلام کردند.

1-گابریل
2- بختیار رحمانی
3- آرش افشین
4- مسعود حسن‌زاده
5- شجاعیان
6- حمودی

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار