پيشكسوت تيم پرسپوليس در خصوص حضور دلال ها در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: پروين و رويانيان افرادي با تجربه هستند از اين رو نبايد به دلال ها اجازه ورود و خروج به باشگاه داده شود ضمن اينكه پروين هميشه مخالف حضور آنها بوده است و هيچ ارتباطي با اين افراد نخواهد داشت.

  رضا كرماني مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اگرچه بعضي از دلال ها از فدراسيون فوتبال اجازه ي كار در باشگاه ها را دارند اما رويانيان و پروين نبايد اجازه دهند كه افراد دلال در كنار تيم پرسپوليس حاضر شوند و در انتخاب مربي جديد دخالت كنند.

وي ادامه داد: پروين و رويانيان هر 2 مخالف حضور دلال ها در فوتبال هستند و پروين هميشه درصحبت هاي خود اين مسئله را اذعان كرده است و از اين رو احتمال رابطه و مراوده ي پروين با اين افراد بسيار كم است و دور از ذهن است.

كارشناس فوتبال تصريح كرد: مربيان بزرگ و شناخته شده احتياجي به دلال ندارند و كارنامه عملكردشان در تيم هاي بزرگ به خوبي نمايانگر درصد موفقيت آنها است لذا با توجه به اينكه رويانيان مديرعامل فعلي قرمزپوشان به دنبال جذب مربي درجه يك و سطح بالايي است حضور افراد دلال در اين باشگاه غير منطقي است ضمن اينكه به صلاح پرسپوليس نيز نمي باشد.

پيشكسوت تيم پرسپوليس خاطرنشان كرد: مربياني همچون بلاژويچ و لوكا نياز به دلال دارند و با توجه به اينكه اين افراد تا اندازه اي از نشستن به روي نيمكت تيمهاي بزرگ دور هستند دلال ها اين فرصت را براي آنها فراهم مي‌كنند و تيم هاي بزرگي همچون پرسپوليس قرار گيرند.

كرماني مقدم اقدام داد: با لوكا و بلاژويچ به هيچ عنوان نمي‌توانيم اميدوار به آينده پرسپوليس بود چرا كه اين دو در حد نام و هواداران قرمزپوشان نيستند ضمن اينكه معتقدم اريسكون نيز اگرچه نام بلندي دارد اما كارنامه بسيار درخشاني ندارد و نمي‌توانست با حضورش به پرسپوليس كمك كند.

وي افزود: از ميان گزينه هاي مطرح شده با حضور مصطفي دنيزلي بيش از گزينه هاي ديگر موافق هستم وي فوتبال ايران را به خوبي مي‌شناسد و با توجه به اينكه تجربه ي حضور در تيم پاس و نيز يك فصل در پرسپوليس را داشته است با مسائل و مشكلات نيز حاكم بر فوتبال ما آشنايي كامل دارد.

پيشكسوت فوتبال تصريح كرد: اميدوارم شرايط حضور دنيزلي در پرسپوليس مهيا شود تا اين مربي ترك را نيم فصل و همچنين فصل آينده به روي نيمكت پرسپوليس حضور يابد.

كرماني مقدم ادامه داد: معتقدم اگر باشگاه پرسپوليس به هر دليل موفق به جذب دنيزلي و يا هر مربي خارجي سطح يك نشد بايد نيم فصل را با كادر فني فعلي و عاشوري ادامه دهد چيدن برنامه هايي منظم ليگ يازدهم را به پايان برساند سپس در فصل آينده به جذب مربي خارجي اقدام كند.

وي افزود: متاسفانه نحوه ي ورود استيلي به نيمكت پرسپوليس از سوي هواداران مورد قبول نبود از اين رو استيلي در ميان هواداران جايگاهي نداشت لذا استيلي بايد پيش تر ودر همان بازي هاي ابتدايي از سمت خود استعفا مي‌داد.

كارشناس فوتبال تصريح كرد: پرسپوليس تيم بزرگ پر حاشيه اي است و متاسفانه استيلي با حضورش در اين تيم سوخت و معتقد مربي نبايد در اين برهه از زمان هدايت تيم پرسپوليس را مي‌پذيرفت.

كرماني مقدم خاطرنشان كرد: در صورت جذب مربي خارجي دايي و مايلي كهن گزينه هاي مناسبي هستند كه با حضورشان توانايي و قابليت واردكردن شوك به تيم را دارند و مي‌توانند به تيم كمك كنند.

وي تصريح كرد: رويانيان مديري توانمند است هواداران از وي انتظار دارند كه خيلي سريع حواشي را از تيم دور كند و زمينه هاي موفقيت تيم را فراهم كند/ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار