محرومیت طولانی مدت در انتظار بلاتر و پلاتینی

مسئولان تحقیقات پرونده روسای فیفا و یوفا پیش بینی کردند با پایان تحقیقات درباره تخلف این دو،آنها به مدت طولانی محروم می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان منابع آگاه خبر می دهند که سپ بلاتر و میشل پلاتینی به دلیل دست داشتن در فساد مالی فیفا ،به احتمال زیاد با محرومیت مادام العمر از فعالییت های فوتبالی مواجه نخواهند شد،ولی مسئولان تحقیقات پرونده آنها پیش بینی می کنند وقتی که جلسات استماع دفاعیات دو نفر در هفته جاری برگزار شود محرومیت طولانی مدت ،حداقل هفت سال، در انتظار آنها خواهد بود..
بلاتر و پلاتینی باید پنجشنبه و جمعه هفته جاری در برابر هانس یواخیم اکرت قاضی کمیته اخلاق فیفا قرار بگیرند تا درخصوص پرداخت 2 میلیون فرانک سوئیس توسط فیفا به پلاتینی در سال 2011 که بلاتر آن را امضا کرده از خود دفاع کنند.
بلاتررئيس فیفا و پلاتینی رئيس یوفا با اتهاماتی از جمله فساد، تضاد منافع و عدم همکاری مواجه هستند. منابع آگاه می گویند اثبات فساد، که مجازات آن محرومیت مادام العمر است، دشوار خواهد بود اما معتقدند شواهد روشنی از تضاد منافع (سودجویی شخصی )در این پرداخت وجود دارد.
مجازات این جرم حداقل هفت سال ممنوعیت از فعالییت فوتبالی است، اما این احتمال نیزوجود دارد که هر گونه محرومیتی منجر به پایان یافتن فعالییت آنها در فوتبال شود. جلسه دادگاه بلاتر روز پنج شنبه و دادگاه پلاتینی روز جمعه برگزار می شود. پیش بینی می شود حکم این دو رئیس فوتبال دوشنبه هفته آینده اعلام شود.
انتهای پیام/ 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار