اصفهان؛

کودکان اصفهانی، نکات ایمنی را از طریق کاردستی می آموزند

چهارمین شماره از مجموعه کتاب های کاردستی سه بعدی باهم بسازیم با موضوع "ایمنی و آتش نشانی" از سوی کمیته فرهنگ شهروندی منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ،با توجه به اینکه آموزش در هنگام بازی یکی ازاثربخش ترین شیوه های آموزش محسوب می شود، این کمیته به تولید چهارمین شماره از مجموعه کتاب های سه بعدی با موضوع ایمنی وآتشنشانی اقدام کرده است.

دراین کتاب کاردستی سه بعدی تصاویری درج شده است که کودکان با بریدن این عکس ها آنرا به صورت سه بعدی در می آورند.

این مجموعه کاردستی سه بعدی به دلیل جذابیتی که دارد علاوه براینکه موجب سرگرمی کودکان می شود، زمینه آشنایی این گروه سنی با ماشین آتش نشانی، ایستگاه آتش نشانی، کپسول آتش نشانی، ماشین پیشرو، اطفاء حریق و تلفن آتش نشانی (125) نیزفراهم می کند.

گفتنی است، حمل و نقل عمومی، بازیافت و پسماند، عوارض شهری و خدمات فرهنگی شهرداری اصفهان از دیگر موضوع ها از مجموعه کتابهای کاردستی سه بعدی است که بزودی پس از باز نشر در دبستان ها و مراکز پیش دبستانی مناطق 15 گانه شهر توزیع می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi,net مراجعه کنند.   

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.