یاسوج ؛

رونمایی از فرآورده های تولید شده از بلوط

غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با دستاوردهای دانشجویان انجمن‌های علمی و همکاری شرکت صنایع غذایی کوبودنا در بحث ارتباط با صنعت، محصولاتی را برای بازدیدکنندگان ارایه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: در این نمایشگاه از محصول نان حجیم بلوط برای نخستین بار در ایران رونمایی شد.

خدیجه توفیقیان با بیان اینکه میوه بلوط از جمله میوه‌هایی است که در بحث دارویی کاربردهای زیادی دارد بیان کرد: با تفاهم‌نامه ای که بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و شرکت صنایع غذایی کوبودنا(کارخانه آرد باقری) منعقد شد، میوه بلوط یکی از محصولات با ریزمغزی‌های بالایی است که در این تفاهم‌نامه انواع نان حجیم با خاصیت داروئی از سوی کارخانه کوبودنا تولید می‌شود.

وی گفت: از ابتدای افتتاحیه تاکنون نزدیک به 1000 مراجعه کننده در غرفه دانشگاه حضور پیدا کردند که طبق نظر سنجی‌های به عمل آمده رضایتمندی برای استفاده از فراورده‌های بلوط بالای 90 در صد بود.

توفیقیان بیان کرد: بیشترین پوشش جنگلی استان ما را درختان بلوط تشکیل می‌دهد که با تدابیر به عمل آمده امیدواریم چه در بخش دارویی و چه در بخش درآمدزائی این مهم صورت جهانی پیدا کند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: نمایشگاه ، فرآورده ، بلوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.