مشهد؛

فعالیت 260 داوطلب سلامت در شهرستان کلات

مدیرشبکه بهداشت کلات از فعالیت 260 داوطلب سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احمدرضا جوان با اشاره به اینکه باید هرخانواده ایرانی یک عضوی از جامعه داوطلبین سلامت باشد، گفت: هر خانواده می تواند با یک داوطلب و همیار پزشک و بهیار با استفاده از پتانسیل های بالقوه برای رشد بهداشت و سلامت خود و جامعه سهیم شود.

وی افزود: ارتقاء سطح سلامت جامعه، مشارکت مردم در برنامه ها، دادن ایده ها و استفاده از تجربیات و طرح مشارکت آنها در برنامه سلامت از اهداف داوطلبین سلامت است.

مدیرشبکه بهداشت کلات گفت: ارائه خدمات پزشکی به شهر، روستا و عشایر و بهره گیری از محیط جامعه بشری در سطح ملی از جمله وظایف داوطلبین بهداشت است.

جوان رویکرد دانشگاه علوم پزشکی را با توجه به سیاست های تحول سلامت حلقه ارتباطی بین پزشکان و خانواده شهری عنوان کرد و گفت: مشارکت فعال در تکمیل پرونده های سلامت پیشگیری سلامت و طرح پیشگیری فشار خون و بهداشت فردی از مهم ترین برنامه های داوطلبین بود.

وی با بیان اینکه برای داوطلبین سلامت کلیه خدمات بهداشتی در شهرستان رایگان است، گفت: برای ارتقا آموزشی داوطلبین امسال اردوی آموزشی سه روزه در شمال و دوره های متفاوت در شهرستان برگزار شده است.

شهرستان کلات در شمال شرقی خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.