مردی که به تعویض عادت ندارد

هافبک این فصل تبریزی‌ها از تعویض نسبتا زودهنگامش توسط قلعه نویی ناراحت است و می‌گوید: «بله! ناراحتم که تعویض شدم. علت تعویض شدنم را از سرمربی بپرسید. به نظرم می‌توانستم در زمین بمانم و مفید باشم.»

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛مردی که به تعویض عادت نداردگروه ورزشی مشرق - در روزی که تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی‌ پیش چشم هوادارانش برابر استقلال بدون گل متوقف شد، یک اتفاق ویژه روی داد. در دقیقه 60 این دیدار با نظر سرمربی جدید، بختیار رحمانی از ترکیب تبریزی‌ها خارج شد تا جای خود را به مهرداد بایرامی بدهد.
 
هافبک این فصل تبریزی‌ها از تعویض نسبتا زودهنگامش در بازی مذکور ناراحت است و می‌گوید: «بله! ناراحتم که تعویض شدم. علت تعویض شدنم را از سرمربی بپرسید. به نظرم می‌توانستم در زمین بمانم و مفید باشم.»
 
* بختیار و تونی
بررسی عملکرد این فصل بختیار در تراکتورسازی نشان می‌دهد این هافبک طراح تا هفته سیزدهم رقابت‌ها هرگز از سوی تونی اولیویرا با تعویض زودهنگام (حداقل تا دقیقه 80) روبه‌رو نشده بود.
 
به واقع در ایستگاه 14 لیگ و همزمان با ورود امیر قلعه‌نویی‌ به تبریز، هافبکی که اتفاقا مدنظر استقلالی‌ها هم هست، برای نخستین بار «زود» از ترکیب تراکتورسازی بیرون کشیده شد تا کمی «ترش» کند و ناراحت شود.
 
بختیار رحمانی هفته اول لیگ 90 دقیقه مقابل نفت به میدان رفت. بعد 4 هفته پی‌در‌پی به‌عنوان بازیکن ذخیره برابر گسترش، راه‌آهن، پدیده و استقلال صنعتی به میدان آمد.
 
هافبک تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی برزیل بعد از آن در 8 بازی انتخاب اصلی تونی اولیویرا بود، در حالی که به سایپا و ذوب‌آهن‌ (2) گل زد.
 
بختیار در تمام بازی‌هایی که وارد ترکیب اصلی تیم تونی شد یا حضوری 90 دقیقه‌ای داشت و یا حداقل 88- 80 دقیقه مرد مدنظر تونی برای انجام برنامه‌های تاکتیکی تیمش بود.


منبع: مشرق
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار