عادل الجبیر: ائتلاف ریاض نمادی از پایبندی کشورهای اسلامی به مبارزه با تروریسم است

وزیر خارجه عربستان سعودی ائتلاف ریاض را نمادی از پایبندی کشورهای اسلامی به مبارزه با تروریسم دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "العربیه"؛ "عادل الجبیر" -وزیر خارجه عربستان سعودی- با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی در پاریس گفت: "ائتلاف اسلامی نمادی از پایبندی کشورهای اسلامی به مبارزه با تروریسم است. اکنون وقت آن فرا رسیده است، تا جهان اسلام در مبارزه با تروریسم با یکدیگر متحد شوند."

وی گفت: کشورهای عضو ائتلاف اسلامی به زودی نحوه مشارکت خود در این ائتلاف را اعلام می‌کنند. پیش‌بینی می‌کنیم کشورهای جدیدی به این ائتلاف بپیوندند.‎

الجبیر افزود: این ائتلاف تبادل اطلاعات را در دستور کار دارد و چنانچه نیاز باشد نیرو هم اعزام می کنیم.‎ اسلام به هیچ وجه کشتار بی گناهان را مجاز نمی‌داند. از پیوستن تمام کشورهای اسلامی به ائتلاف مبارزه با تروریسم استقبال می‌کنیم.

وزیر خارجه سعودی گفت: ائتلاف اسلامی، ائتلافی سنی و یا شیعی نیست، بلکه ائتلاف مبارزه با تروریسم است. مقر فرماندهی ائتلاف اسلامی در ریاض خواهد بود و اعضای این ائتلاف در مبارزه با تروریسم هماهنگ با یکدیگر عمل خواهند کرد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
دلقکی مسخره ای به اسم عادل الجبیر ، با حرف ها و ادعاهای خنده دار و مضحک .
مردک اصلا ریخت تو به اسلام می آید ، کدام منطق اسلامی اجازه سلاخی شدن مردم مظلوم یمن ، عراق ، سوریه و لبنان را به شما بی پدر و مادر های صهیونیست داده است !!!!!
آخرین اخبار