رکوردشکنی «جنگ ستارگان» پیش از آغاز اکران

در حالی که «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» از پنج‌شنبه این هفته اکران خود را آغاز خواهد کرد، بیش از 100 میلیون فروش داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی؛ پیش فروش بلیط هفتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های علمی – تخیلی «جنگ ستارگان» به بیش از 100 میلیون دلار رسید. بیشتر بلیط‌های فروخته شده مربوط به هفته اول اکران این فیلم است. از این رو کارشناسان سینمایی معتقدند «جنگ‌ ستارگان» تنها با اکران خود در هفته اول خواهد توانست بودجه 200 میلیون دلاری که برای ساخت آن هزینه شده بود را پشت سربگذارد.

رکورد فروش در هفته اول اکران، در حال حاضر از آنِ «جهان ژوراسیک» با 208.4 میلیون دلار است که به احتمال زیاد «جنگ ستارگان» از آن عبور خواهد کرد.

البته «نیرو بیدار می‌شود» توانسته در رتبه‌بندی فاندانگو (وب سایت رسمی فروش اینترنتی بلیط در آمریکا) با اختلافی بسیار بالاتر از رقبای خود عنوان نخست پیش فروش بلیط را از آن خود کند.

مدیر پخش کمپانی والت دیزنی که مسئولیت توزیع و پخش این فیلم را بر عهده دارد، اعلام کرده‌ که هیچ کس پیش‌بینی این استقبال گسترده را نمی‌کرده است؛ اما تمامی سینماها آماده افزایش سانس‌های اکران «جنگ ستارگان» برای تماشاگران هستند.

اما بسیاری صف‌های طولانی و انتظار خیل عظیم تماشاگران را پیش ‌بینی کرده و معتقدند سینماها قادر به پاسخگویی این تعداد زیاد نخواهند بود.

«جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» به کارگردانی جی. جی. آبرامز، هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» است. این مجموعه ژانری حماسی فضایی دارد و از آن به عنوان یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین فرانشیزها در صنعت سینما یاد می‌کنند.

اکران عمومی «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود»، 18 دسامبر (پنج‌شنبه این هفته) در آمریکا و دیگر کشورهای جهان آغاز می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار