افشارزاده خبر داد:

پاسداشت نیم قرن خدمت پورحیدری در استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال از برپایی مراسم ویژه ای برای قدردانی از نیم قرن حضور منصور پورحیدری در استقلال خبر داد.

پاسداشت نیم قرن خدمت پورحیدری در استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور پورحیدری سال 1344 برای نخستین بار به عضویت باشگاه استقلال در آمد و تا به امروز او در پست‌های مختلف در این باشگاه در حال ارائه خدمات بوده است، به این ترتیب مسئولان باشگاه در صدد هستند به دلیل حضور پنجاه ساله وی و تلاش نیم قرن پورحیدری برای استقلال، از زحماتش قدردانی کنند.
 
پورحیدری چند هفته بریا صرف کمک به مجموعه استقلال و همچنین کمک به ارتقاء و اعتلای نام این باشگاه کرده است. با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه استقلال قرار است در یک فرصت مناسب و با حضور جمعی از نام آوران این باشگاه از نیم قرن حضور پورحیدری در مجموعه آبی پوشان تجلیل شایسته‌ای به عمل بیاید.
 
گفتنی است، پورحیدری چند دهه را در باشگاه استقلال به عناوین مختلفی از جمله بازیکن، کاپیتان، مربی، سرمربی،مدیرعامل، سرپرست تیم، مدیرفنی، عضو هیئت مدیره، رئیس کمیته فنی سپری کرده است و جا دارد که از وی و زحماتش قدردانی شود.
 
افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص این مساله گفت: در صدد هستیم تا با برگزاری یک مراسم با شکوه از زحمات مرد فراموش نشدنی استقلال منصور خان پورحیدری تقدیر و نیم قرن خدمات این مرد بزرگ را در حضور چهره‌های برجسته باشگاه استقلال را پاس بداریم.
 
وی ادامه داد: جا دارد از زحمات پورحیدری در مجموعه استقلال تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم حضور وی در باشگاه و خدمات ارزنده‌اش تداوم داشته باشد.
 
افشارزاده اظهار داشت: استقلال با پورحیدری بارها قهرمان ایران شد و سال 1370 برای دومین بار با هدایت او فاتح جام باشگاه‌های آسیا شد که افتخاری بزرگ در پهنه قاره کهن برای فوتبال ایران به شمار می آید.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: بدون شک کسی نمی‌تواند خاطرات این مرد بزرگ را در استقلال فراموش کند، امیدوارم با حضور و درایت وی و دیگر بزرگ مردان استقلال آبی ترین تیم دنیا باز هم بر قله قاره پهناور بایستد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار